annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Geen geluid meer bij verandering HDMI? KDL-50W755C

profile.country.nl_BE.title
cobra0007
Ontdekker

Geen geluid meer bij verandering HDMI? KDL-50W755C

Hallo iedereen,

 

Sinds kort heb ik een nieuwe KDL-50W755C maar nu heb ik het probleem als wanneer ik verander van HDMI Bv. HDMI 1 naar HDMI 2 dan heb ik ineens geen geluid meer heb alle kabels nagekeken als ook de geluid instellingen maar niets helpt, enkel de tv herstarten lost dit probleem op, is al 4 keer voorgevallen, de eerste keer was met mijn Ps4 en 3 maal met mijn BD player (DVP-S480), is hier een oplossing voor?

 

Alvast Bedankt.

14 ANTWOORDEN 14
profile.country.nl_BE.title
cobra0007
Ontdekker

Gisteren avond had ik het weer voor, verandering van hdmi 1 naar hdmi 2, geen geluid van de bd player, dus ik op onderzoek als eerste trok ik hdmi 1 uit de tv omdat de sat ontvanger het meest verdacht leek te zijn maar geen resulaat, daar na om zeker te zijn heb ik het zelfde gedaan met de Ps3 & Ps4 maar ook geen resultaat, daarna heb ik de hdmi control (Bravia Sync) volledig uitgezet maar dit gaf ook geen resultaat en dus nog steedts geen geluid van de bd player, heb toen de hdmi van de bd player uit de tv gehaald en daarna terug gestoken maar ook geen resultaat. Dus de tv maar een power cycle gedaan via de ab, na het heropstarten van de tv had ik geluid van de bd player, nu had ik er niet aangedacht maar heb ook nog een dvd recorder aangesloten via component omdat ik teveel toestellen heb en niet genoeg hdmi aansluitingen, denk nu niet dat dit een probleem geeft met de hdmi, de recorder is ook en Sony de Rdr-at107.

profile.country.nl_BE.title
cobra0007
Ontdekker

Heb het weer voorgehad geen geluid van de bd player maar deze keer heb ik ook gezien dat de resolutie niet veranderde naar 1080P maar bleef op 576P bij het main menu van de bd player en als ik de Blu-ray disc afspeelde ging de tv naar 480P en niet naar 1080/24P, heb niet de hdmi kabels los getrokken omdat ik dit al geprobeert heb maar heb de bd player even uit gezet en terug op gezet maar was juist het zelfde resultaat, het enige wat helpte was de tv herstarten, de hdmi control stond op uit op de bd player de tv en de sat ontvanger, op de Ps3 en Ps4 stond de hdmi control nog aan, heb nu de hdmi control uitgezet op de Ps3 en Ps4. dus nu staat hdmi control op alles volledig uit.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Even een opmerking tussendoor:

De W755c heeft toch een satelliet ontvanger aanboord, waarom gebruik jecdie (tijdelijk) niet.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_BE.title
cobra0007
Ontdekker

Deze Tv heb ik nog niet lang, enkele maanden, ik heb sat ontvanger van deze tv wel geprobeerd maar is te basic en toch niet so simpel in gebruik, te ingewikeld in gebruik, en mijn Vu+ is een twin ontvanger en deze ken ik het beste en de funkties zijn zeer uitgebreid en de hdd voor opnames zit in de ontvanger, en zou dus een extra hdd nodig hebben.

profile.country.nl_BE.title
cobra0007
Ontdekker

Nu weer voorgehad maar niet bij veranderig van hdmi maar bij verandering van resolutie, gisteren avond was ik bezig met Goat Simulator op de Ps3 (deze werkt op 720P op de Ps3 en het main menu van de Ps3 staat bij mij op 1080P) ging deze nu afmaken om alweer een Platinum te halen maar omdat het geluid niet zo best is van Goat Simulator heb ik het geluid maar op mute gezet, ik haalde de Platinum en wou het geluid terug opzetten maar wat bleek er was geen geluid niet van Goat Simulator en ook niet van het Ps3 main menu, dus heb ik Goat Simulator maar afgesloten was hier toch mee klaar maar toen piepten de Ps3 twee maal en starten opnieuw op en toen was het geluid er weer zonder deze van hdmi te veranderen, ik denk dat er ergens een probleem onstaat als de resolutie van de tv veranderd, en niet wanneer ik verander van hdmi kanaal, dit kan wel kloppen want als ik van hdmi verander veranderd de resolutie ook.