- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hoi,
Ik heb een sony braviaKD-55XF8596 en ik heb een update gehad van mijn tv gister.
Daarna heb ik gister nog gewoon met de ziggo go app kunnen streamen.
Vandaag doet hij het echter niet meer.
Hij geeft wel het crome cast icoontje weer, hij zegt zelfs verbinding te hebben met de tv alleen het beeld springt niet over. Ik heb de tv al 2 keer opnieuw opgestart (tussen door de updates van crome cast verwijdert en opnieuw geïnstalleerd), en de samsung tablet 1x.
Maar dat heeft niet geholpen.
Heeft iemand een idee?
Opgelost! Ga naar oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
suc6 ermee,
73's
Thanks about the Kudos!!!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Even i faced same issue with my TV XF9005. I just changed the country selection, it started working again.
Regards,
Divya
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Bedankt voor de bevestiging.
73's
Thanks about the Kudos!!!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ga ik het ook maar eens proberen want nu kom ik ook niet echt verder.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Fabrieksinstellingen en het land op België zetten is idd. De oplossing, voor hetinstellen van de tijd en voor het probleem met streamen na de update. Dankjewel