Deel jouw ervaring!
Hallo,
Ineens uit het niets sinds een paar dagen geen internet meer op de tv. Alles heeft altijd gewerkt, maar nu deze meldingen. Wat moet ik doen om het weer werkend te krijgen. Alle stekkers van de tv, modem etc etc heb ik al minutenlang eruit gehaald en weer opnieuw opgestart, voeding van de tv is er ook af geweest. Maar helaas, geen oplossing. Op al mijn andere apparaten, bekabeld en wifi heb ik geen enkel probleem (ps4, tablet, xbox etc werkt allemaal prima). Alleen de TV dus niet.
Help.
Groeten Erik
Sinds 'n week zelfde verhaal hier.
Uiteindelijk teruggezet naar fabrieksinstellingen en warempel, alles werkt weer als voorheen..........maar dan,
wat denk je, volgende dag weer hetzelfde verhaal: géén internet!!!!!!!!!!!!!
Sony HELP
Waarschijnlijk haal je de stroom van het toestel af en is er een mediabox aangesloten.
De tijd (1 uur achter) is niet de juiste tijd in het toestel en dan treed de beveiliging in werking.
In de Sony Community is er een Work-a-round met sinds gisteren een update naar de Sony Community UK.
In de post van hemant0102 in het UK topic staan 4 oplossingen.
suc6 ermee,
73's
Er is nog geen goed werkbare oplossing.....we zitten te wachten op nieuwe firmware.