annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KD-49XG8305 Compleet uitzetten lukt niet

profile.country.NL.title
Bravia1968
Ontdekker

KD-49XG8305 Compleet uitzetten lukt niet

Hallo,

 

Ik heb de Sony KD-49XG8305 android tv versie 8.0.

Als ik de aan en uit schakelaar op de afstandsbediening of op de tv zelf ingedrukt hou dan zo de tv zich helemaal moeten uitschakelen, maar dat doet hij niet en hij start weer compleet op met android logo.

Ik heb al verschillende mogelijkheden geprobeerd, alleen de aan en uit toets plus volume ophoog toets ingedrukt houden niet, omdat de tv aan de muur hangt en het stopcontact op de vloer is, en daarvoor zou ik de tv van de muur moeten afhalen omdat te doen en gezien mijn gezondheid is dat niet te doen.

Ik had graag de tv compleet uitgeschakeld als ik hem voor langere tijd niet gebruik mede om stroom te besparen hoe raar dit misschien ook klinkt en de stekker uit het stopcontact is niet altijd een goede oplossing heb ik vernomen wat te maken heeft met reststroom? schade aan diodes etc., hoe kan ik dat voor elkaar krijgen?

 

Het zelfde probleem heb ik met de kdl-40wd650 sony smart tv.

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Waarom zou je de XG8305 geheel uitzetten?

Bij het geheel ontkoppelen (stekker eruit) is de opstart tijd vele malen langer dan vauit stand-by.

 

Volgens de specificatie's op de ondersteunings pagina van de XG8305:

STROOMVERBRUIK (STAND-BY)

0,5 W

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Bravia1968
Ontdekker

Omdat er nu eenmaal mensen zijn met andere voorkeuren dan de meeste die maar gewoon alles aan laten staan of het nu standby is of niet 🙂

Ik heb graag alles helemaal uit ook uit standby als ik die uren niet gebruik en soms zelfs dagen.

Niet iedereen wil wat anderen willen/normaal vinden.