annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Gebruikershandleiding Bravia KD-50X85KP

profile.country.NL.title
MartinJanssen1951
Ontdekker

Gebruikershandleiding Bravia KD-50X85KP

Weet iemand waar ik een gebruikershandleiding kan vinden voor de Sony Bravia KD-50X85KP waar alle instellingen in zijn beschreven. De zogenaamde Referentiegids waar je zoiets verwacht is vele pagina's lang maar dat komt alleen omdat dezelfde informatie in 1000 talen is weergegeven. De informatie zelf is uiterst summier. Ook de on-line helpgids is vrij summier voor een dergelijk ingewikkeld apparaat met heel veel instellingsmogelijkheden.

Tags (2)
3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De "Help" toets op de afstandsbediening heeft ook veel informatie onder de knop. al is het vele male gemakelijker om gebruikershandleiding op een 2e scherm er naast te hebben, zodat de geadviseerde stappen visueel direct kunnen gevolgd worden.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
MartinJanssen1951
Ontdekker

Die helpgids had ik al gevonden. Deze is niet alleen qua inhoud maar ook qua opmaak gelijk aan de online handleiding zoals ik die heb gevonden bij het zoeken naar een handleiding voor mijn TV.

Toch heb ik weer wat geleerd want via de HELP toets kun je niet alleen naar de handleiding gaan maar ook diagnostische informatie opvragen. Die miste ik namelijk in het Instellingen menu. Was op zoek naar signaalkwaliteit en sterkte aangezien op het Ziggo forum werd gesuggereerd dat mijn problemen met de CI+ module veroorzaakt zouden worden door een slechte verbinding of verouderde AOP.