Deel jouw ervaring!
Advies:
- Downloaden vanaf ondersteunings pagina
- Uitpakken op USB
- USB plaatsen in TV
- TV aanzetten
- Powerreset uitvoeren, nu wordt de update wel gezien
- Nadat de update geinstalleerd is, nogmaals een powerreset uitvoeren
suc6 ermee,
73's
Opgelost! Ga naar oplossing.
Van
Deze informatie geldt voor de volgende tv-modellen:
suc6 ermee,
73's
Van
Deze informatie geldt voor de volgende tv-modellen:
suc6 ermee,
73's
Wie durft als eerste deze update te installeren.
Omdat de vorige update een hoop ellende had meegebracht, was ik toch reuze benieuwd naar deze opvolger.
Deze update is prima, alle problemen van de vorige zijn opgelost.
Gr. Peter
Voor mijn TV (Sony Bravia KD-55XD8599) was er geen vorige versie beschikbaar. Wel voor andere typen TV's uit 2016. Dus voor mijn type TV is deze update geheel nieuw. Ik denk dat jij het hebt over een andere update en niet deze.
Gr, Arie
Update ontvangen en geinstalleerd.
Hoera, mijn TV werkt nog steeds.
Sinds enige weken (volgens mij na de laatste firmware-update naar v5.433) valt regelmatig het geluid uit tijdens het TV kijken.
Het lijkt net of de mute knop wordt ingedrukt want ik zie deze afbeelding op het TV scherm, echter niemand zit op dat moment op de afstandsbediening te drukken.
Het probleem is (tijdelijk) op te lossen door op de volume-knop te drukken, maar soms verdwijnt het geluid na een paar minuten al weer.
Het probleem doet zich voor op 2 TV's, een KD-55XD8577 en een KD-65XD8577.
Sinds de aanschaf van de 2 TV's in de zomer van 2016, heeft dit probleem zich nooit eerder voor gedaan.
Omdat beide TV's een identieke probleem hebben, en sinds enige weken is ontstaan, vermoed ik dat dit probleem in de laatste firmware versie v5.433 van 10 april zit.
Heeft iemand een oplossing of ook te maken met dit probleem?
Hoe worden de XD8577 gebruikt m.b.t. input, DVB tuner of HDMI (mediabox)?
73's
Ik heb ook dat probleem met het geluid maar dan met een XE8096. Lijkt begonnen na update naar Oreo zowel via HDMI als CI+.