Deel jouw ervaring!
Advies:
- Downloaden vanaf ondersteunings pagina
- Uitpakken op USB
- USB plaatsen in TV
- TV aanzetten
- Powerreset uitvoeren, nu wordt de update wel gezien
- Nadat de update geinstalleerd is, nogmaals een powerreset uitvoeren
suc6 ermee,
73's
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bij mijn TV KD-55XD8599 ervaar ik dat probleem niet. Mijn geluidsinstelling staat op Auto 1, standaard. Volgens mij is versie v 5.433 nog geen Android Oreo. Of heb ik dat mis.
Gr, Arie
Dat klopt Arie,
Oreo is nog niet aanwezig in de firmware v5.433, of dat dit nog in de beschikbaar komt is nog de vraag.
In het verleden waren er problemen met Audio "auto 1", het advies was toen om "auto 2" te kiezen.
73's
TV's zijn uitgerust met CI+ modules van Ziggo, er hangt geen mediabox oid. aan
Ook hier wordt er gebruik gemaakt van DVBc met de UPC CI+ module met de audio op "auto2".
73's
De Google Home blijkt bij mij de schuldige. Nu geen geluidsonderbrekingen meer.
Ook in mijn situatie lijkt (de) Google Home (Mini speaker) de boosdoener begin ik steeds meer te vermoeden. De 2 speakers staan ongeveer 2 meter van beide TV's af. Wanneer het geluid uitvalt op de TV, zie ik (na de genoemde tip in deze topic), nu ook dat de Google Home Mini speaker ook op dat moment heel even actief is (de lampjes branden een paar seconden), echter weet ik niet waarom. Echter weet ik niet wat dit met de TV te maken heeft, beide TV's heb ik uit de Google Home configuratie gehaald en WiFi uitgeschakeld, maar het probleem doet zich nog steeds voor.
Wat te denken van dat de Google home storing veroorzaakt op het signaal tussen de TV en de speakers.
Alleen uit de configuratie heeft geen zin op het gestoorde signaal. Of de Google Home verplaatsen of tijdelijk uitzetten.
suc6 ermee,
73's