annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

downgrade van android 8 naar 7 kan dus wel ?

OPGELOST
profile.country.NL.title
Rico112
Lid

downgrade van android 8 naar 7 kan dus wel ?

Beste lezer,

 

zoals ik al paar keer gevraagd heb of het downgrade mogelijk is naar android 7 wordt er gezegd van niet.

maar kijk wat ik hier tegen komt via dit forum het kan blijkbaar wel met android tv's

https://community.sony.nl/t5/android-tv/nieuwe-bravia-firmware-update-gelanceerd/td-p/217530

volgens Volgens @Vinc_E  kan het dus wel zou graag wat opheldering willen.

alvast bedankt

 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Rico112
Lid

@Vinc_E bedankt voor de reactie. Ik heb dus sinds Android 8 arc problemen in combinatie met mijn sonos beam en als ik hem via optische kabel aansluit op tv zelf is er niks aan de hand. Wat er gebeurt is dat de tv als ik mijn sonos beam via arc aansluit dan start de tv vanuit stand-by opnieuw op het lijkt of de tv een soort van crasht en dan boodloop heeft hij gaat dan wel terug naar het Android scherm en dit had ik niet met Android 7 dus vandaar mijn vraag. Heb jij misschien een idee wat dit kan zijn ik ben niet de enige ik heb op Engelse Sony community ook gezien mensen last van hebben. Nu heb ik het wel met optische kabel op gelost maar arc zou moeten werken ik heb hier reset ook gedaan dat doe ik altijd na zulke updates ik hoor graag een eventueel idee liefst terug naar Android 7

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Een post van Vinc E uit 2016 aanhalen! Mogelijk was dit toen der tijd nog wel mogelijk met de firmware. De laatste jaren is het in ieder geval niet mogelijk.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Rico112
Lid

@pa3eia  bedankt voor je antwoord dan is me dat duidelijk waarom ik die post even terug haal is dat ik er van stond te kijken had niet gezien dat die van 2016 was

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Hoi @Rico112

 

Een downgrade is iets wat de technici van de klantenserice deden als een TV niet meer functioneerde. 

Het is niet iets wat op consumentenniveau ooit een oplossing was. 

profile.country.NL.title
Rico112
Lid

@Vinc_E bedankt voor de reactie. Ik heb dus sinds Android 8 arc problemen in combinatie met mijn sonos beam en als ik hem via optische kabel aansluit op tv zelf is er niks aan de hand. Wat er gebeurt is dat de tv als ik mijn sonos beam via arc aansluit dan start de tv vanuit stand-by opnieuw op het lijkt of de tv een soort van crasht en dan boodloop heeft hij gaat dan wel terug naar het Android scherm en dit had ik niet met Android 7 dus vandaar mijn vraag. Heb jij misschien een idee wat dit kan zijn ik ben niet de enige ik heb op Engelse Sony community ook gezien mensen last van hebben. Nu heb ik het wel met optische kabel op gelost maar arc zou moeten werken ik heb hier reset ook gedaan dat doe ik altijd na zulke updates ik hoor graag een eventueel idee liefst terug naar Android 7