annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Disney plus Dolby vision 65ag9

profile.country.NL.title
S_janson
Lid

Disney plus Dolby vision 65ag9

Ik heb een Sony 65ag9 en een 65af8

 

op de af8 Werkt Disney plus gewoon in Dolby vision

op de ag9 geeft hij wel HDR aan maar geen Dolby vision (dan heb ik het niet over het logo,want dat doet die bij Netflix ook niet)

 

netflix geeft wel netjes dolby vision aan en heb de keuze tussen dolby vision dark en bright en op de ag9 en geeft ook volledig atmos door.

bij Disney plus echter ook geen atmos maar wel via DD+

 

is dit probleem bekend?

beetje jammer dat het oude model het wel netjes doet en de nieuwe niet

13 ANTWOORDEN 13
Repdasarmas
Nieuw

Hier ook sinds de 1.1.4 update geen Dolby Vision met Atmos geluid ....tv is een AF9.

Disney zegt dat ze er aan werken, maar ik twijfel of de gene bij Disney plus, snapte wat ik bedoelde. 

profile.country.NL.title
S_janson
Lid

Werkte dolby vision en atmos wel op jou af9?

 

op mijn ag9 deed die het helemaal nooit,alleen HDR10

 

op mijn af8 wel dolby vision maar die heeft geen earc dus zowiezo geen atmos 

 

Lijkt dus toch een probleem van de ag9 firmware te zijn als die het wel op een af9 deed.

 

je kan natuurlijk even zoeken of je een 1.1.3 ergens kan vinden en deze sideloaden mocht het niet worden opgelost

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Het kan zijn dat de nieuwere lijn nog niet gecertificeerd is door Disney. Elk toestel en elke lijn toestellen worden apart gecertificeerd voor dit soort functionaliteiten. 

Dat toestel ondersteund het zeker wel, dus het zal vast een kwestie van tijd zijn. 

profile.country.NL.title
alexgout
Lid

Hallo. 

 

Ik heb 65XE9305 Dolby vision werkt op D+  maar geen Atmos wegens ontbreken eARC. 

Via de Shield 2019 werkt Dolby vision maar Atmos ook niet op D+ 

Ik heb vandaag mijn nieuwe 65XG9505 gekregen. Ook hier geen Dolby Vision op D+ en geen Atmos

 

De 2019 serie van Sony heeft een nieuwe soc en die is waarschijnlijk nog niet geoptimaliseerd zijn voor D+