Deel jouw ervaring!
Ik heb een Sony 65ag9 en een 65af8
op de af8 Werkt Disney plus gewoon in Dolby vision
op de ag9 geeft hij wel HDR aan maar geen Dolby vision (dan heb ik het niet over het logo,want dat doet die bij Netflix ook niet)
netflix geeft wel netjes dolby vision aan en heb de keuze tussen dolby vision dark en bright en op de ag9 en geeft ook volledig atmos door.
bij Disney plus echter ook geen atmos maar wel via DD+
is dit probleem bekend?
beetje jammer dat het oude model het wel netjes doet en de nieuwe niet
Hier ook sinds de 1.1.4 update geen Dolby Vision met Atmos geluid ....tv is een AF9.
Disney zegt dat ze er aan werken, maar ik twijfel of de gene bij Disney plus, snapte wat ik bedoelde.
Werkte dolby vision en atmos wel op jou af9?
op mijn ag9 deed die het helemaal nooit,alleen HDR10
op mijn af8 wel dolby vision maar die heeft geen earc dus zowiezo geen atmos
Lijkt dus toch een probleem van de ag9 firmware te zijn als die het wel op een af9 deed.
je kan natuurlijk even zoeken of je een 1.1.3 ergens kan vinden en deze sideloaden mocht het niet worden opgelost
Het kan zijn dat de nieuwere lijn nog niet gecertificeerd is door Disney. Elk toestel en elke lijn toestellen worden apart gecertificeerd voor dit soort functionaliteiten.
Dat toestel ondersteund het zeker wel, dus het zal vast een kwestie van tijd zijn.
Hallo.
Ik heb 65XE9305 Dolby vision werkt op D+ maar geen Atmos wegens ontbreken eARC.
Via de Shield 2019 werkt Dolby vision maar Atmos ook niet op D+
Ik heb vandaag mijn nieuwe 65XG9505 gekregen. Ook hier geen Dolby Vision op D+ en geen Atmos
De 2019 serie van Sony heeft een nieuwe soc en die is waarschijnlijk nog niet geoptimaliseerd zijn voor D+