annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Digitale zenders ziggo fine tuning

profile.country.NL.title
Djvdgalien
Ontdekker

Digitale zenders ziggo fine tuning

Sinds kort een kd-48A9 gekocht. Ben zeer tevreden over de kwaliteit.

Ik heb de CI 1.3+ module van ziggo geïnstalleerd.

Via de automatische digitale zender zoeker de zenders geïnstalleerd. Echter SBS9 HD en Ziggo sport HD worden wel opgeslagen, echter er wordt geen beeld getoond. Volgens de signaal diagnose is de signaalsterkte en kwaliteit 0. Bij deze niet HD zenders is wel beeld. Op mijn vorige Samsung kon ik de kanalen fine tunen om dit zelfde probleem op te lossen. Kan dit ook bij deze TV?

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ligt aan het signaal op de coaxkabel, kan ook een veroudere AOP zijn die de frequentie niet doorgeeft.

Wel de juiste index frequentie gebruikt?

Ziggo digitale en interactieve televisie installeren 

suc6 ermee,
73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Djvdgalien
Ontdekker

Gezien je stellige overtuiging durf ik bijna niet te twijfelen aan je antwoord, maar doe het toch.

Op de tv boven (ook met CI module en coax) worden beide kanalen wel goed in HD ontvangen, zit op dezelfde coax aansluiting, maar met 5 meter extra kabel. Dus AOP en coax lijkt mij daarom wel in orde. Juiste index frequentie van Ziggo is gebruikt. Zoals aangegeven kon ik de kanalen op mijn vorige Samsung in de woonkamer wel ontvangen na fine tuning van de afstemming. De signaal kwaliteit en sterkte is bij alle andere kanalen maximaal. Is fine tuning op deze nieuwe Sony ook mogelijk?