annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Datum en tijd instellen lukt niet meer

OPGELOST
LoekieA
Ontdekker

Datum en tijd instellen lukt niet meer

Omdat de touch-afstandsbediening niet goed werkte heb ik een nieuwe gekregen. Volgens de instructie heb ik deze gekoppeld aan mijn tv (stekker eruit en er weer in, via instellingen aangesloten)

 

Dit is gelukt maar nu kan ik b.v. Youtube niet gebruiken omdat datum en tijd ingesteld moeten worden. Maar als ik dat via instellingen wil doen lukt het niet. De automatische instelling kan niet gekozen worden. De handmatige instelling kan ik wel kiezen maar vervolgens kan ik die niet wijzigen. Ik hoop dat jullie een oplossing hebben!

 

M.vr.gr. Loekie

24 ANTWOORDEN 24
Danny--dj
Nieuw

Geachte Dhr/Mevr

kunt  u mij vertellen hoe ik bij tv sideview kom ? 

ik heb geen touch afstandbediening bij me tv. 

heb de KD65XD7505 

mvg 

Braafje89
Ontdekker

Tv side view is een app op je telefoon. Via Internet kan je een beschrijving volgen. Succes!
Als je meer vragen hebt hoor ik het wel.



Verzonden vanaf mijn Samsung-apparaat
Jeroenploeg
Nieuw

Helaas kan ik bij mijn nieuwe 55xd8505 ook de datum niet instellen. Ik heb geprobeerd om via sideview de datum aan te passen, maar ook daarmee lukt het niet . De datum blijft niet aanpasbaar en ik kan geen gebruik maken van bijvoorbeeld YouTube. 

 

Iemand nog een idee?

 

(Mijn firmware zit op 5.x, ik heb nog geen 6 kunnen installeren en wacht totdat Sony de nieuwe update vrijgeeft) 

 

 

profile.country.NL.title
Kimey85
Ontdekker

Ik heb mijn tv toevallig naar fabrieks instellingen gezet vanwege problemen met de cromecast. Die werkt nu weer. Maar nu kan ik de tijd niet meer instellen. En dat frustreerd mij enorm.

ik zie dat dit probleem zich eerder heeft voorgedaan in 2016. Maar ik kan niet zo veel met de oplossingen die ik lees. Kan de stappen niet volgen op mijn tv. 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Misschien is het mogelijk om het type van je TV met ons te delen om je verder te kunnen helpen.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Kimey85
Ontdekker

Het is een sony bravia

Modelnummer is: kd - 55xf8596

Is dat wat je nodig hebt?

 

Ik had sony ook weer gemaild over de cromecast maar krijg weer het zelfde standaard mailtje. Maar dat is weer een ander onderwerp en probleem.

profile.country.NL.title
Teuneneline
Ontdekker

Ook hier hetzelfde probleem. Met KD-43XF7596 kunnen we de datum en tijd niet aanpassen en geen gebruik maken van oa youtube.. Ook na voorgaande handelingen.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Al "terug" naar fabrieksinstelling uitgevoerd, wel het juiste land en taal kiezen.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Kimey85
Ontdekker

Daar begon juist het probleem. Omdat ik terug gegaan was naar fabrieksinstellingen.

Inmiddels is de tijd en datum weer correct, hoe dat is gekomen is mij nog steeds een raadsel. Kan het nog steeds niet handmatig doen.

profile.country.NL.title
Teuneneline
Ontdekker

Ook na het instellen van de fabrieksinstellingen is het nog niet mogelijk om een datum of tijd in te stellen en vele andere opties van de tv.