Deel jouw ervaring!
Ik krijg steeds boven aan de tv een balk met de HDMI poort en de resolutie te zien. (type Sony Led 43 inch )
Vreselijk irritant omdat ik het niet weg kan krijgen.
Ik heb de tv en de soundbar( HT-ZF ) van Sony terug gezet naar de fabriek instellingen maar niets helpt.
Toen het een en ander uitgeprobeerd, met de Sony afstand bediening...... terug naar het geluid van de tv, dan weer terug zetten naar het geluid van de soundbar en het probleem was weg!!!!!
Dus het zit in de software van de Sony tv. Deze draait op Adroid 9 er zit dus ergens een BUG in.
Hopelijk gaan ze dit snel oplossen!!!!
Zo te horen komt het op verschillende types voor van Sony.
@Dotje2020 schreef:
Gaarne geen afkortingen gebruiken want we zitten niet op whatsap.
Met vriendelijke Jos.
Huh, welke afkortingen?
Als er nu ook eens vermeld wordt over welke KPN (Koninklijke PTT Nederland) mediabox er wordt gebruikt.
Er zijn op dit moment verschillende problemen met deze mediaboxen.
73's
De problemen met KPN software zijn mij bekend, trage tv gids enz.
Ik heb de VIP 2952V2 en dus een trage tv gids gemiddeld 3 a 4 seconden, kan ik mee leven.
Gr. Arends
Al eens rond gekeken op het KPN forum wat betreft de problemen met hun mediaboxen?
Best jammer eigenlijk dat KPN zoals de meeste andere providers nog (steeds) geen applicatie voor het Android TV platform heeft ontwikkeld.
suc6 ermee,
73's
Hoi,
Heb precies hetzelfde probleem en geen KPN decoder. Mijn tv (Sony KD-49XG9005) is aangesloten op een receiver van Denon (AVR-X7200). Sinds de laatste update is dit ontstaan. Er is niks veranderd aan de configuratie. De enige verandering is de update. Volgens mij ligt het dan toch echt aan de tv. Ben nu vanaf begin december in contact met Sony support. Ook eerst alle standaard adviezen uitgevoerd, zoals een soft reboot, Power cycle, fabrieksinstellingen herstellen en een Forced data reset. Helaas niet de oplossing! Ze hebben het probleem nu doorgestuurd naar de expert afdeling. Als het goed is krijg ik vandaag een reactie. Ontzettend storend allemaal, maar ik hoop toch snel op een update met een oplossing.
groet,
Guido
👍🏻Doe ik zeker!!
Hoi,
Ik werd niet teruggebeld dus vandaag maar weer zelf gebeld. Storing is aangemeld bij een andere afdeling en ze hebben nog geen oplossing. Ik moet wachten op een nieuwe update. Wanneer de update komt is niet bekend. Kan een week duren maar ook een maand of een jaar. Verder kunnen ze niets voor me betekenen. Al met al topservice van Sony......😩
Gr. Guido
Ik had hetzelfde probleem, heb een oled tv.
Gemaild met Sony en zij gaven de volgende instructies:
druk op home>instellingen>tv kijken>schakel info banner uit.
Dit gedaan en 2 dagen geen last meer gehad.
ik hoop dat jullie hier wat aan hebben, want het was behoorlijk irritant