Deel jouw ervaring!
Is er al iets bekend over de beschikbaarheid van de Apple tv app op de Sony tv's? Ik heb zelf een SonyKD55AF9 (2018) en vroeg mij af of de app ook op dat toestel beschikbaar wordt.
Gebruikers wereldwijd melden dat de app beschikbaar is op hun Sony-tv. De app is onderdeel van een software-update van Sony zelf en is niet los te downloaden. Er is geen complete lijst van modellen die de app krijgen, maar vermoedelijk gaat het om dezelfde series die ook AirPlay 2 krijgen. Dat zijn deze modellen:
Meestal loopt Europa geruime tijd achter de feiten aan, we moeten dus enkele/vele maanden geduld hebben.
73's
Hallo,
Wanneer komt Apple TV op andere modellen van Sony? Zit hier op te wachten. Vind het vreemd dat Sony zich zo lang over doet om de Apple TV App beschikbaar te maken.
Momenteel is er niemand die je dat kan vertellen helaas...
Dat wordt dus een LG of Samsung de volgende keer.
Zojuist de meest recente Sony update gedaan. Nog steeds geen Apple app.😡😡
Begrijp dat het vervelend is, maar ook bij andere merken kun je dit treffen. Zij zijn zelf niet de gene die de apps ontwikkelen. In dit geval ontwikkeld Apple de Apple TV+ app. Neem aan dat je de Apple TV+ app bedoeld?
Zelf nooit fan geweest van Smart TV's. Op gegeven moment houdt de ondersteuning op voor de apps etc. En dit is vaak niet het toe doen van de fabrikant, maar van partijen als Netflix, Videoland, Amazon, Apple etc. Die gewoon weg stoppen met ontwikkelen van de app of in sommige gevallen gewoon geen app ontwikkelen voor bepaalde apparaten. Zo gebruik ik zelf Apple TV's 4k. Zo zijn er meerdere alternatieven. Zoals bijvoorbeeld Chromecast .....
De App TV applicatie is nu alleen nog maar beschikbaar op de "High end" Android toestellen vanaf 2019.
Suc6 eventueel met de andere merken, deze hebben zoizo geen Android aanboord.
73's
Die is alleen op dit moment beschikbaar voor X900H model.
Er wordt verwacht dat er meer modellen volgen voor het einde van het jaar.
@joerigr schreef:
Die is alleen op dit moment beschikbaar voor X900H model.
Er wordt verwacht dat er meer modellen volgen voor het einde van het jaar.
In Europa wordt het type nummer XH90 gebruikt.
Laatste info Apple TV applicatie
73's
Ik kijk Apple TV+ gewoon via mijn iPhone en iPad op de Sony AG9 TV, werkt perfect!