annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

App toevoegen Ziggo

profile.country.NL.title
Spijker55Schroefgat
Ontdekker

App toevoegen Ziggo

LS vraagje ,ik heb een Sony TV KD55AF8 maar kan geen app van  ziggo laden heb er de module 1.3 inzitten laaste software zit er in maar kan via internet op de tv wel komen maar niet laden .

Zou bv een gemiste uitzending willen zien maar helaas ( heb er wel een abonement voor ).

kan iemand mij verder helpen .

Groetjes Frits

8 ANTWOORDEN 8
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemiddag Frits, 

Bedankt voor je bericht. Ik ga het bij onze service navragen.

 

Groet,

Bibi 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@Spijker55Schroefgat  schreef:

LS vraagje ,ik heb een Sony TV KD55AF8 maar kan geen app van  ziggo laden heb er de module 1.3 inzitten laaste software zit er in maar kan via internet op de tv wel komen maar niet laden .


Over welke app van Ziggo gaat het eigenlijk?

 

Hoe is het mogelijk via internet op TV te komen?

Gelukkig is het laden niet mogelijk!!!

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Spijker55Schroefgat
Ontdekker

Je kunt geen app laden van ziggo go ik heb een module 1.3 gekocht maar zonder de app kun je niet uitzending gemist kijken volgens mij gaat dat niet op de sony KD - 55AF8 er word gezegt volgens de advertentie dat het ziggo ondersteund ( televisie kijken ) maar niet terug kijken  jammer !

Achteraf gezien had ik een ander type Sony tv willen hebben waar deze mogelijk wel was .

profile.country.NL.title
Spijker55Schroefgat
Ontdekker

Dank je wel Bibi

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Nog een tijdje geduld, de ZiggoGo applicatie voor de AndroidTV platform is onderweg.

De laatste versie 2.3.35 functioneerd ook al redelijk goed met de Android TV.

 

Achteraf een ander type Sony TV waar dit wel mogelijk is?

Met elke Sony TV is als je op het Digitale Ziggo netwerk (fUPC) aangesloten ben, de mogelijkheid van de rode HbbTV functie om terug te kijken.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Spijker55Schroefgat
Ontdekker

Zou mooi zijn bij is die mogelijkheid niet

profile.country.NL.title
kd55x9005c
Lid

Toevallig een week geleden de vraag aan ZIGGO zelf gesteld (dus de afdeling die verantwoordelijk is voor de APP). Ze zijn niet van plan om ANDROID TV te gaan ondersteunen voorlopig. Als ik die app dan ook op de TV zet, crashed hij (is alleen via SIDE LOADING erop te krijgen). Wat wel werkt is een oude versie van die app. Enige probleem is dat hij dan in PORTRAIT mode op start. Maar als je dan na wat goed mikken beeld hebt, draait hij naar landscape. Dacht slim te zijn, door een apje vooraf te starten die de TV default al op LANDSCAPE zet, maar dan heb je bij het afspelen juist weer half beeld. Dus blijft behoorlijk behelpen met die app. 

 

Wat de originele vraagsteller denk ik wil gebruiken is inderdaad de rode knop finctie. Bij mij werkte dit wel altijd, maar dan moet je betalen voor aflevereingen van b.v. RTL4. 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@kd55x9005c  schreef:

Toevallig een week geleden de vraag aan ZIGGO zelf gesteld (dus de afdeling die verantwoordelijk is voor de APP). Ze zijn niet van plan om ANDROID TV te gaan ondersteunen voorlopig.


Item van 20 augstus 2018 op TotaalTV:

Ziggo is bezig met de ontwikkeling van apps voor de veel gebruikte online platformen Apple TV en Android TV. Dit heeft het kabelbedrijf aan Totaal TV bevestigd.

 

Wanneer de apps van de online tv-dienst Ziggo GO voor de platformen Apple TV en Android TV voor klanten van Ziggo beschikbaar komen, kan VodafoneZiggo-woordvoerder Erik van Doeselaar niet bevestigen. Wel bevestigt de woordvoerder aan Totaal TV dat intern de apps getest worden. "Zowel voor Apple TV als Android TV zijn we nu bezig met interne testen bij Liberty Global. Daarna volgen nog klanttesten. We kunnen nog geen concrete datum geven voor we live gaan", aldus Van Doeselaar. 

 

Link

 


73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!