annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Opnames van Android TV overzetten naar nieuwe TV

profile.country.NL.title
kd55x9005c
Lid

Opnames van Android TV overzetten naar nieuwe TV

Toen SONY uitkwam op de eerste ANDROID TV's met de optie dat je er een harddisk aan kon hangen voor opnamens, was ik al bang dat door de 1 op 1 koppeling dit problemen zou gaan geven in de toekomst. Helaas komt deze toekomst nu heel snel dichterbij, omdat mijn KD-55X9005C stuk is (en niet te repareren) en vervangen gaat worden. Dus als ik dan de disk overhang naar de nieuwe TV, dan gaat dit dus fout. Heeft SONY een service om een disk om te hangen naar een nieuwe TV (van het zelfde merk)? Want verwacht dat in de komende jaren hier veel meer personen tegen aan gaan lopen.

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Al geprobeerd (ik niet) om een film via een bestands manager o.i.d. over te zetten van de HDD naar een USB-stick over HDD.

 

Ben benieuwd,

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
kd55x9005c
Lid

Inmiddels het internet afgezocht, maar er wordt dus in de bestanden een sleutel gebruikt die per TV uniek is. Dus al kan je bij de bestanden komen, ze zijn niet leesbaar. Dus mijn advies is, om geen belangrijke opnames op te gaan slaan op een SONY Android TV als je daar later ooit nog wat mee wil kunnen doen.  

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ook ik ben continue ook opzoek.

Ben zelfs opzoek naar de mogelijkheid via een applicatie om een opname direkt via het netwerk op de NAS drive te kunnen zetten. Er zijn toch wel meer AndroidTV bezitters die deze wens hebben.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!