Deel jouw ervaring!
Dit topic dient als informatiepunt en discussie platform voor alle vragen en oplossingen omtrent Sony Android TV.
Edit: Fix voor het "freeze" issue is hieronder te downloaden (03-11-2015)
4K TV Firmware update download: KLIK
Full HD TV Firmware update download: KLIK
Sony werkt continu aan verbeteringen en updates voor Android TV. Nieuwe apps worden dagelijks toegevoegd en er wordt regelmatig verbeteringen toegebracht aan het gebruiksgemak.
In dit topic kun je aangeven wat je zelf tegenkomt met het dagelijks gebruik van je Android TV.
De feedback hier kan direct door Sony gebruikt worden om ondersteuning te bieden in de vorm van een oplossing. Tips & tricks en waar mogelijk kan de feedback zelfs bijdragen aan toekomstige firmware updates.
Voor algemene vragen over Android TV is er een support site ingericht. Veel vragen over gebruik en informatie over hoe bijvoorbeeld firmware updates geïnstalleerd kunnen worden, worden hier uitgelegd. Deze site is hier te benaderen.
Een uitgebreide lijst met veelgestelde vragen zijn hier te vinden.
Mocht je vraag hier niet beantwoord worden, dan is dit Android TV topic een mogelijkheid om je vraag, probleem of tip met Android TV gebruikers te delen.
Eerste Tips & tricks:
Aangekondigde updates:
| Feature | Geplande Update |
| Hbbtv ondersteuning | Zomer 2015 |
| Internet Browser/ Opera browser | Zomer 2015 |
| HDD opname | Zomer 2015 |
De download liet dat inderdaad zien maar na updaten (duurde vrij kort) bleek het op de TV niet te zijn aangekomen en gaf die nog steeds 3317 aan.
Na terug naar fabrieksinstellingen en daarna update (duurt inderdaad vrij lang) nu de boel voor elkaar en een werkend on demand systeem.
Uiteindelijk weer een ferme stap verder gekomen met de software.
Als het updaten maar vrij kort duurt, dan kan je er wel van uitgaan dat het updaten niet is gelukt. Normaal gesproken met een update van >1.2GB duurt het updaten iets langer dan 30 minuten in het toestel.
Mooi dat dat uiteindelijk toch gelukt is, en dat je nu toegang heb tot ITV en HDD recording.
Veel kijk plezier, op naar het volgende probleem.
73's
Gisteravond een download gemaakt van de 3323 en vandaag geinstalleerd.
Geeft na de update ook aan dat de 3323 erop staat.
Ziet er goed uit, HDD aangesloten en binnen een minuut was deze geregistreerd.
Alle zenders zijn beschikbaar en zappen werkt volgens mij iets vlotter, mooie prestatie!
Zaken die ik nog mis:
-Bij oproepen en afsluiten gids is er een onderbreking van beeld en geluid
-Voor het bladeren in de gids de eerste twee kleur toetsen gebruiken voor bladzijde voor/achteruit springen
-Opnemen en kijken naar verschillende zenders (wacht op CI+ 1.4)
-Binnen Kodi bestaat er inmiddels een mogelijkheid de rechter muistoets te simuleren door de OK knop lang ingedrukt te houden, zo koom je in de sub menu's zonder een muis te hoeven gebruiken
mijn tv ken geen update vinden en blijft 3317,probeer nu via link
Bij mij werkt de update goed. Weinig issues met de tv. Nu wachten op de android 6 update
😛
Bij mij nu ook. Moest alleen TV terugzetten naar fabrieksinstellingen voordat ik de update erop zette. Je moet het maar weten.
Hier update via USB ok.
Geen factory reset gedaan en toch functioneert alles.
Nou ja alles heb ik niet getest maar on demand staat aan en zappen gaat goed en nog geen vastloper.
Gerrit 
Heb ook de update via USB gedaan. Werkt prima nu. TV programma's opnemen gaat goed. Ook Ziggoon demand werkt.
Kijk goede berichten!
Die mogelijkheid zit in Kodi en niet in de tv. Ik heb het gisteren geprobeerd en als ik de ok toets langer ingedrukt hou krijg ik netjes een menu met opties?