Deel jouw ervaring!
Dit topic dient als informatiepunt en discussie platform voor alle vragen en oplossingen omtrent Sony Android TV.
Edit: Fix voor het "freeze" issue is hieronder te downloaden (03-11-2015)
4K TV Firmware update download: KLIK
Full HD TV Firmware update download: KLIK
Sony werkt continu aan verbeteringen en updates voor Android TV. Nieuwe apps worden dagelijks toegevoegd en er wordt regelmatig verbeteringen toegebracht aan het gebruiksgemak.
In dit topic kun je aangeven wat je zelf tegenkomt met het dagelijks gebruik van je Android TV.
De feedback hier kan direct door Sony gebruikt worden om ondersteuning te bieden in de vorm van een oplossing. Tips & tricks en waar mogelijk kan de feedback zelfs bijdragen aan toekomstige firmware updates.
Voor algemene vragen over Android TV is er een support site ingericht. Veel vragen over gebruik en informatie over hoe bijvoorbeeld firmware updates geïnstalleerd kunnen worden, worden hier uitgelegd. Deze site is hier te benaderen.
Een uitgebreide lijst met veelgestelde vragen zijn hier te vinden.
Mocht je vraag hier niet beantwoord worden, dan is dit Android TV topic een mogelijkheid om je vraag, probleem of tip met Android TV gebruikers te delen.
Eerste Tips & tricks:
Aangekondigde updates:
| Feature | Geplande Update |
| Hbbtv ondersteuning | Zomer 2015 |
| Internet Browser/ Opera browser | Zomer 2015 |
| HDD opname | Zomer 2015 |
De berichtgeving klopt misschien idd niet...
Maar ongeteste updates uitbrengen die alleen maar ellende brengen klopt ook niet echt.
Takes one to know one?
merkte wel als ik knop analoog/digitaal gebruik ik wel naar digitaal ken maar niet terug
en met knop terug naar vorige invoer,ik bij digitaal in zenders terug val,maar niet ken wisselen met vorige invoer
Met de knop boven analoog/digitaal kan je alle ingangen kiezen, in welke mode je ook zit.
suc6 ermee,
73's
ken er dus niet mee terug
Hoezo kan je niet terug, bedoel je van analoog naar digitaal?
Waarom zou je analoog kijken, de FTA SD zenders zijn ook beschikbaar ergens boven de 900 als het goed is.
suc6 ermee,
73's
ken van analoog naar digitaal met knop maar niet terug,analoog meer zenders,en extra opties
Onder de knop die ik aangaf in mijn vorige post zit nog een tweede scherm, scroll maar naar beneden.
In het FTA SD pakket zitten dezelfde zenders als in het analoge pakket.
suc6 ermee,
73's
OK toch een "probleem" ontdekt. Ik kan dus niet meer iets opnemen en televisie kijken tegelijk terwijl ik dit volgens mij een aantal dagen geleden nog wel kon.
Ik ben nu wat aan het opnemen op RTL 7 en op andere zenders zegt de tv: De geselecteerde service is gecodeerd of kan niet worden gedecoreerd.
Het is geen klein probleem in de firmware maar van de CI+ module, is gisterenavond nog langsgekomen kijk hier eens voor de oplossing. Waarschijnlijk is het de afgelopen dagen ook al in dit topic behandeld.
suc6 ermee,
73's
Wanneer houd je nou eens mee op met die onzin verkondigen?
Bij de vorige firmware werkte alles, na de update niet... Dan ligt het probleem niet bij de module.
En aan CI 1.4 hebben de mensen die nu al een 1.3 module hebben gekocht ook weinig, of moeten die maar een nieuwe module kopen omdat Sony de werking er van sloopt met een update?
Overigens, zodra mijn TV uit is geweest, staat het interactieve deel vaak weer 'aan'.
Is er een oplossing om het echt permanent uit te zetten? Ik heb geen zin om elke keer het itv deel uit te moeten zetten of om geconfronteerd te worden met vastlopers.