annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Android TV Ondersteuning

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Android TV Ondersteuning

Dit topic dient als informatiepunt en discussie platform voor alle vragen en oplossingen omtrent Sony Android TV.

Edit: Fix voor het "freeze" issue is hieronder te downloaden (03-11-2015)

4K TV Firmware update download: KLIK

Full HD TV Firmware update download: KLIK

Sony werkt continu aan verbeteringen en updates voor Android TV. Nieuwe apps worden dagelijks toegevoegd en er wordt regelmatig verbeteringen toegebracht aan het gebruiksgemak.

In dit topic kun je aangeven wat je zelf tegenkomt met het dagelijks gebruik van je Android TV. 

De feedback hier kan direct door Sony gebruikt worden om ondersteuning te bieden in de vorm van een oplossing. Tips & tricks en waar mogelijk kan de feedback zelfs bijdragen aan toekomstige firmware updates.

Voor algemene vragen over Android TV is er een support site ingericht. Veel vragen over gebruik en informatie over hoe bijvoorbeeld firmware updates geïnstalleerd kunnen worden, worden hier uitgelegd. Deze site is hier te benaderen.
Een uitgebreide lijst met veelgestelde vragen zijn hier te vinden. 

Mocht je vraag hier niet beantwoord worden, dan is dit Android TV topic een mogelijkheid om je vraag, probleem of tip met Android TV gebruikers te delen.

Eerste Tips & tricks:

• Bij eerste installatie adviseren we de TV tijdens de set-up te laten verbinden met het internet. Hiermee ben je niet alleen verzekerd van de laatste mogelijkheden, ook ben je verzekerd dat de TV de meest recente software gebruikt.
  • Android TV updates worden alleen automatisch gestuurd indien de algemene voorwaarden van Sony en Google geaccepteerd zijn.
  • De Android TV is slimmer dan ooit tevoren. Je zou kunnen stellen dat je TV ook meer als een computer acteert dan ooit tevoren! Momenteel is bekend dat een power off/ power on (stekker er uit 20sec wachten en stekker er in) in veel gevallen van issues al voor een oplossing zorgt.

Aangekondigde updates:

Feature Geplande Update
Hbbtv ondersteuning Zomer 2015
Internet Browser/ Opera browser Zomer 2015
HDD opname Zomer 2015
1.434 ANTWOORDEN 1.434
RichardN123
Ontdekker

Ik heb een vaste land aansluiting op mijn tv (49x8305c) en zie alle klachten hier genoemd voorbij komen. PS hoe doe je harde reset? Mvg, Richard
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Stekker eruit. 20 seconden wachten. Stekker erin. 

43w807c
Ontdekker

FWIW

Mijn vader heeft vrijdag een KDL-43W807C gekocht bij Mediamarkt.

- Infobalk in eerste instantie probleemloos, na plaatsen CI+ ging ie niet meer weg. Via workaround uitgezet in menu.

- CI+ Smit module geeft geen iTV, Ziggo opstartscherm komt in beeld en loopt vervolgens vast. Freq 474 en 369 geprobeerd.

- Gids doet traag aan en bij openen knippert het beeld een keer, alsof de Gids nog een keer laad.

+ Belachelijk mooi beeld

+ Geen vastlopers tot nu toe

+ Casting werkt probleemloos en vlot, YouTube en NPO op iPad Air 1.

+ Snel beeld vanuit standby

profile.country.NL.title
petere6
Lid

M.a.w. jouw vader heeft 3 minpunten en 4 pluspunten, is dat wat je wilt duidelijk maken?

43w807c
Ontdekker

Nee, de TV van mijn vader, niet mijn vader zelf.

versie is trouwens: v2.605

Mocht er iemand nog inhoudelijk willen reageren op bijv. het niet werken van de iTV dan mag dat natuurlijk!

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

~ zachte reset (software reset): 230V stekker eruit halen voor 20 sec.

~ harde reset (fabrieks reset): via het home menu.

suc6 ermee,
73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
DbijZiggo
Ontdekker

Dat Ziggo on demand vast loopt daar had ik de eerste paar dagen ook last van, daarna werkte het plotseling probleemloos. Mogelijk een app update? Enige probleem wat ik er nog mee heb is dat ik het aantal keren dat er in beeld de melding van de "rode knop" wordt weergegeven niet kan aanpassen. Die staat standaard op 2 en ongeacht waar je het naartoe wijzigd, als de TV weer een tijdlang uit heeft gestaan staat ie weer vrolijk op 2.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@43w807c

Welkom in de Sony community,

De laatste firmware versie is op dit moment v2637.

De ITV is alleen mogelijk op het "oude" digitale netwerk, heb eerlijk gezegd de afgelopen jaren geen goede ervaringen over gelezen.

Heeft het toestel wel een netwerk verbinding, i.v.m. nog geen update naar v2637 en ook het ontbreken ITV.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Klopt terug gaan waar je hem gekocht hebt .je hebt meer werk met oplossingen te vinden en update's dan kijken 

platte tv ruilt in heb ik ook gedaan

iedere keer is er wat ,is het een opgelost komt het ander .