annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Android HDD issues recording KD-49X8305C

profile.country.NL.title
frank_l_68
Lid

Android HDD issues recording KD-49X8305C

Na installatie van firmware v3317 is de HDD recording eindelijk beschikbaar gekomen. Ik heb onze televisie in oktober gekocht o.a. vanwege deze functionaliteit. Nu de functionaliteit eindelijk beschikbaar is, zie ik aardig wat kinderziektes (die hopelijk bij een volgende release verdwijnen) maar een echt probleem is dat ik niet naar de ene digitale zender kan kijken terwijl de HDD de andere opneemt. Uit de specificatie begrijp ik dat ons toestel twee tuners heeft. Iemand hier een oplossing voor? 

15 ANTWOORDEN 15
profile.country.NL.title
FlipStone
Lid

 

Volgens mij komt het neer op een nieuwe module kopen.

profile.country.NL.title
Supernovasx
Lid

Toch jammer dat dit niet mogelijk is met de huidige CI+ Modules. Heb zojuist maar weer de Horizon Box aangesloten. Weer met 4 zenders tegelijk opnemen en het zappen gaat ook een stuk sneller. Dan houd ik toch maar even een extra kastje erbij..

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Dan heb je nu de mogelijkheid van "tweeling beeld" met de HorizonBox i.c.m. de DVB-C tuner.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Supernovasx
Lid

Klopt, daar kan ik eens mee gaan spelen. Misschien wel geinig

Bevo21
Ontdekker

Het is een uitermate teleurstellende ervaring met deze Sony TV. Hoewel ik in eerste instantie nog hoopte dat het met de updates wel goed zou komen voel ik mij nu toch wel behoorlijk geflest. Ik heb een twintuner gekocht om op te kunnen nemen, hu blijkt dat ik nogmaals een CI+ module moet kopen (zodra die er is...). Ik had beter voor e helft van het geld een soortgelijke TV kunnen kopen, in combinatie met mijn oude Humax 5200 was ik dan al in de lucht geweest, compleet met een wel goed en snel werkende guide.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De te kortkoming van de CI+ module is de schuld van Sony?

Volgens mij niet, dit probleem speelt al enkele jaren bij alle merken in geheel Europa nadat de CI+module en de toestellen met 2 digitale tuners op de markt kwamen.

 

We kunnen alleen maar geduldig afwachten totdat de fabrikaten van de CI+ modules eindelijk de nieuwe versie 1.4 op de markt brengen, ze hebben dit al enige tijd geleden (2014) aangekondigd.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!