annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Android HDD issues recording KD-49X8305C

profile.country.NL.title
frank_l_68
Lid

Android HDD issues recording KD-49X8305C

Na installatie van firmware v3317 is de HDD recording eindelijk beschikbaar gekomen. Ik heb onze televisie in oktober gekocht o.a. vanwege deze functionaliteit. Nu de functionaliteit eindelijk beschikbaar is, zie ik aardig wat kinderziektes (die hopelijk bij een volgende release verdwijnen) maar een echt probleem is dat ik niet naar de ene digitale zender kan kijken terwijl de HDD de andere opneemt. Uit de specificatie begrijp ik dat ons toestel twee tuners heeft. Iemand hier een oplossing voor? 

15 ANTWOORDEN 15
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Het klopt dat er 2 tuner aanwezig zijn, alleen met de huidige versie (1.3) CI+ modules is het nog niet mogelijk.

Maar waarschijnlijk in de loop van het jaar komt versie 1.4 uit. De opname gebruikt altijd de CI+ Module, en worden de andere kanalen niet meer decodeerd.

Een oplossing is om tijdens een opname naar de fta SD kanalen dan te kijken.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
frank_l_68
Lid

Bedankt voor je snelle reactie. Ik vrees dat ik toch wat kennis te kort kom: gaat het bij het versie nummer (1.3, 1.4) om firmware van de televisie? Wat zijn de "FTA sd kanalen"? De analoge kanalen?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

We gebruiken nu hardware v1.3, in de toekomst wordt hardware v1.4 beschikbaar.

FTA betekend free-to-air, m.a.w. vrij te ontvangen of te wel niet gecodeerd. Deze zijn met de juiste Ziggo instellingen boven de 900 te vinden. Zelf heb in de voorkeuze programma lijst zelf d.m.v. de pc en het programma Sony Editor de FTA SD kanalen vanaf 101 gezet.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
mr_rik
Lid

@frank_l_68 Met die versie 1.3 en 1.4 doelt @pa3eia op de versie van de CI+ module. Huidige versies van de CI+ modules zijn 1.3, maar waarschijnlijk dit jaar nog komen er 1.4 versies, hiermee kun je 2 kanalen decoderen en is het dus mogelijk om een op te nemen en een andere te kijken.

profile.country.NL.title
Supernovasx
Lid

Goed verhaal zeg.. Die horizon box is zo gek nog niet merk ik alweer..

profile.country.NL.title
mr_rik
Lid

Haha, wat dat betreft niet nee :wink:

profile.country.NL.title
frank_l_68
Lid

Wat betreft het 1.3 / 1.4 issue: moet ik dan een nieuwe CI+ module kopen?

profile.country.NL.title
mr_rik
Lid

@frank_l_68 Als je straks 2 kanalen tegelijk wilt kunnen decoderen wel, dit is nu niet mogelijk en met de 1.4 versie straks wel.

profile.country.NL.title
frank_l_68
Lid

@mr_rik: Duidelijk, maar moet dan tegen die tijd een nieuwe module kopen of is dat iets wat softwarematigs automisch goed komt.