annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

55x9305c rebooting

profile.country.NL.title
Fixmeplease
Ontdekker

55x9305c rebooting

Hallo allemaal,

hebben nog meer mensen problemen met het opnieuw opstarten van de nieuwe android tv's?

Ik zelf heb een 55x9305c gekocht, deze had een defect scherm, en ook spontane reboots.deze ingeruild voor een andere.(hetzelfde model).

deze heeft gelukkig een perfect scherm, maar helaas deze heeft wederom hetzelfde reboot probleem.

wat ik geprobeerd heb;

1 terug naar de fabrieks instellingen, nieuw software inladen tot versie 2.287

2 google uitgeschakeld

3 internet uitgeschakeld

4 automatische download uitgeschakeld

5 demo uit, timers uit, winkelmodes uit

 

nu draait de tv alleen op HDMI of netflix, tot op heden geen reboot gehad, maar op het moment dat de tv dan gewoon op tv gezet wordt. krijg je de volledige show van reboots alsof het systeem de reboots die het niet heeft kunnen uitvoeren wil gaan inhalen:)

 

ik heb sony gesproken, zij hebben hier een case van gemaakt, en door gestuurd naar selectro. maar gezien de enorme hoeveelheid klachten over dit probleem heb ik hier weinig vertrouwen in.

dit gebeurd niet alleen met de nieuwe tv's maar ook met nexus apparaten en is allang bekend bij sony.

maar een oplossing hebben ze tot op heden nog niet gevonden.

de engelse forums barsten van dezelfde klachten.

 

heeft nog iemand een idee????

 

 

16 ANTWOORDEN 16

Klopt beeld is prachtig streaming sluit mooi aan op de Sony maar de software is lange na niet dat geen wat het zijn is , Samsung heeft hier geen last van .

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Het probleem in de huidige Sony toestellen zit in het Google Android OS, Samsung heeft nog geen Android OS.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Dank je wel voor het mailtje te beandwoorden , toch blijf ik het raar vinden en als je de hulp desk vraagt naar dit probleem doen ze net als ik de eerste ben .
De monteur die ik op bezoek heb gehad heeft de printplaat vervangen ( preventief )en kwam met de opmerking software problemen .
Vind het jammer zo'n dure toestellen wij zitten er mee als eindverbruiker voor dat dit op gelost is ben je weer een generatie tv verder en een miskoop.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Je ben zeker niet de engiste, geheel Europa valt op dit moment over Sony heen, terwijl de problemen in de software blijken te zitten en deze software van Google is. Laten we hoop houden dat de volgende update de problemen oplost.

 

Fingers cross,

73's

 

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Gedoe allemaal , eindgebruiker zit er mee en als de software nu van google komt vind ik toch raar.

Philips tv, (android ) hebben hier geen last van .

Sony heeft hier wel wat mee in huis gehaald het vertrouwen in de producten zal de komende jaren zaken !!

Had ik maar ........

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Dacht dat Philips vanwege de Android problemen vorig jaar gestopt was.

 

Je heb helemaal gelijk dat het een gedoe is, gelukkig heeft geheel Europa de grote problemen, zodat Sony en Google toch heel wat druk voelen om dit voor de eindgebruiker snel op te lossen.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Nee ,komen nog steeds op de markt werken goed familie lid heeft er een.

Ik was altijd Sony fan zeer veel producten gekocht had voor de kinderen 4 tv gekocht oa  55x9305c beeld is gewoon goed maar dan die storingen en resetten ik heb nu een klick aan/uit er op zitten iedere keer de stekker onder de kast er uit trekken werkt ook niet.

Ik wacht nog een week af en ga stappen ondernemen dat Sony de tv's terug gaat nemen en mij het voledige bedrag terug stort.

Er zijn inmiddels meer mensen die dit nu moe zijn en collectief stappen gaan zetten te beginnen bij de winkel waar ze gekocht zijn .