annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

2e generatie AppleTV 4k WELLES/NIETES

profile.country.NL.title
johnnyhulst
Ontdekker

2e generatie AppleTV 4k WELLES/NIETES

Ben nu al een 2 weken bezig met een nieuwe 2e generatie AppleTV 4k en Sony KD-55A89.

Het ééne moment herkent de TV de AppleTV, de andere keer blijft het beeld op zwart, en kan na 5 minuten zomaar de AppleTV herkennen. Van alles geprobeerd, bekabeling vervangen naar High-Speed 8k hdmi kabel, settings in AppleTv van Dolby Vision 50hz & 60hz naar HDR 50/60hz en SDR 50/60. Chroma: 4:2:2 en 4:4:4 geprobeerd Alle instellingen en veranderingen geven hetzelfde resultaat, de TV herkent de AppleTV soms wel, soms niet (vaker niet dan wel). De hdmi settings van de TV van 'Standaard' naar 'Enhanced' gezet, maakt allemaal niets uit.

Ben er nu zo allemachtig flauw van... iemand een werkende oplossing ?

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Waar ligt het probleem, in de A89 of in de Apple TV?

Al eens de Apple TV op een andere TV geprobeerd?

 

Dit topic al gezien? 

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

En waar wil je een AppleTV voor gebruiken als je al een 55A89 hebt?

Daarom heb ik juist de A89 gekocht om van dit soort kastjes af te zijn.


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
johnnyhulst
Ontdekker

met de gedachte van alle kastjes af te zijn heb ik idd de A89 gekocht... echter nu blijkt dat de remote vd A89 niet werkt op de eurosport app + het geluid uit de AppleTv unit zelf is beter dan uit de TV (dolby Atmos) Alleen om deze 2 redenen heb ik toch maar weer een AppleTV 4k 2e gen. gekocht. Maar de tv wil m niet zien. Op een andere tv werkt de Appletv wel, dus het ligt aan de tv.

profile.country.NL.title
johnnyhulst
Ontdekker

dat is mijn vraag... waar zou het probleem kunnen liggen, wat zie ik over het hoofd?

Op een andere tv werkt de Appletv gelijk goed.

Welke settings zijn een must op de A89 om de AppleTV op Dolby Vision & Dolby Atmos 60hz goed aan de praat te krijgen.