annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Teleurgesteld in de 65AG9

profile.country.NL.title
erick1985
Lid

Teleurgesteld in de 65AG9

20210606_013041.jpg

20210606_013112.jpg

Dacht ik na jaren eindelijk het ultieme nieuwe scherm gekocht te hebben, ontdek ik de ene teleurstelling na de andere. Voorop staat dat het beeld echt prachtig is. Mááár, na wat gespeelt te hebben met 4K kleurentesten op youtube (om zodoende het beeld te controleren) ontdekte ik al snel een wazige donkere vlek rechtsonderin het beeld. Niet zichtbaar met normaal gekleurd beeld, maar wel goed zichtbaar tijdens donkere film scenes bijv. Voor mij als filmliefhebber onacceptabel. Zó jammer!!

 

En gisteren ontdekte ik dat tijdens het afspelen van een bluray; de beeldbreedte na ongeveer een halfuur met een paar mm "krimpt". Ofterwijl; links en/of rechts verdwijnen er een paar verticale pixellijnen. Zeer bizar. Als ik het instellingen menu uitrol, is het ook daar zichtbaar. Maar switch ik terug naar het tv-kanaal; dan hersteld het zich weer en is het beeld weer 100% compleet breed, en ook na het terugschakelen naar het bluray kanaal. (Volgt u het nog??) 

 

Uitermate bizar en vreemd. Maar bovenal jammer. Zó jammer want ik was er mee in de wolken totdat ik deze b.s. ontdekte. Dussssss vd week bellen dat ze 'm mogen komen ophalen. Weg met dit scherm. Ik raad iedereen ook af dit type te kopen. Ik ga dus opzoek naar een andere model! 

 

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Jammer dat je deze ervaring met de AG9 ervaart.

 

Suc6 met het andere model,

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
erick1985
Lid

Thanks, ja echt heel erg jammer want het is een prachtig toestel... Hopelijk komt er een ander en beter type op mn pad

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Dat krimpen klopt, dat hoort bij een goede OLED TV om inbranden te voorkomen, het is maar een mm dus voor de meeste mensen niet zichtbaar of je moet je er speciaal op gaan concentreren.

Wij hebben ook ruim een jaar de AG9 en geen enkel probleem ermee, dus ook niet met vlekken zoals jij beschrijft.

Daarom zou ik eens contact opnemen met de verkoper, dit valt dan gewoon onder de garantie als het zichtbaar  is.

Om nu iedereen gelijk maar dit type af te raden is wel heel radicaal omdat jij er alleen last van hebt.

Ook kan ik je vast waarschuwen als je zo gaat zitten zoeken, dan vind je bij andere merken ook vast wel iets.


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
erick1985
Lid

Je hebt ook helemaal gelijk. Het probleem is trouwens al opgelost; gelukkig blijkt het een optie te zijn; "Pixelverschuiving" die ik uit heb gezet en nu is het opgelost. Inderdaad tegen inbranden wat opzich toch een goede bescherming is. Ook dat donkere vlekje zie je alleen als je er heel erg op let en met hele donkere scenes, alleen zichtbaar met alle lichten uit in huis.  Wat dat betreft ben ik Pietje Precies, ik zie en merk gewoon alles. Het is een blessing en een curse tegelijk want inderdaad; zo zal er áltijd wel iets zijn met welk apparaat dan ook. En overal waar je op let, wordt alleen maar erger haha. Ik ga mn bericht zo deleten

Opgelost dus. Dank voor je reactie.