annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

100 Mbit FTP aansluiting op Oled AF9

profile.country.NL.title
l.kooten2
Ontdekker

100 Mbit FTP aansluiting op Oled AF9

Volgens mij is de maximale snelheid van de aansluiting op de TV slechts 100 Mbit

Bij meting zendt mijn nas met 100 Mbit continu naar de TV, maar als ik de video naar mijn 4K MONITOR stuur gaat alles goed en zie ik pieken tot 150 Mbit.

Dat kan de TV dus helaas niet hebben!

ZEER SLORDIG VAN SONY VOOR EEN 4K TV!

Mijn gehele bekabelde thuisnetwerk heb ik getest en gecontroleerd en is 1 Gbit.

Kan er nog iemand beamen dat mijn conclusie juist is en de FTP aansluiting op de TV slechts 100 Mbit is?

 

 
Tags (0)

Volgens mij is de maximale snelheid van de aansluiting op de TV slechts 100 Mbit

Bij meting zendt mijn nas met 100 Mbit continu naar de TV, maar als ik de video naar mijn 4K MONITOR stuur gaat alles goed en zie ik pieken tot 150 Mbit.

Dat kan de TV dus helaas niet hebben!

ZEER SLORDIG VAN SONY VOOR EEN 4K TV!

Mijn gehele bekabelde thuisnetwerk heb ik getest en gecontroleerd en is 1 Gbit.

Kan er nog iemand beamen dat mijn conclusie juist is en de FTP aansluiting op de TV slechts 100 Mbit is?

 

 
Tags (0)
 
 

Volgens mij is de maximale snelheid van de aansluiting op de TV slechts 100 Mbit

Bij meting zendt mijn nas met 100 Mbit continu naar de TV, maar als ik de video naar mijn 4K MONITOR stuur gaat alles goed en zie ik pieken tot 150 Mbit.

Dat kan de TV dus helaas niet hebben!

ZEER SLORDIG VAN SONY VOOR EEN 4K TV!

Mijn gehele bekabelde thuisnetwerk heb ik getest en gecontroleerd en is 1 Gbit.

Kan er nog iemand beamen dat mijn conclusie juist is en de FTP aansluiting op de TV slechts 100 Mbit is?

 

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemorgen,

 

Ik zal dit even voor je na moeten vragen. Zodra ik meer informatie heb, laat ik het uiteraard weten.

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
l.kooten2
Ontdekker

hartelijk dank! Ik kijk met spanning uit

profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemorgen,

 

Ik heb intern aan een van onze experts gevraagd, hij geeft het volgende aan:

De TV’s maken inderdaad gebruik van een 100mbit netwerkaansluiting, omdat de Streamingdiensten zoals Netflix en Videoland e.d. maar zo’n 25 tot 30 mbit nodig hebben voor het streamen van 4K UHD content. Het heeft weinig toegevoegde waarde om een Gigabit netwerkkaart toe te passen als men deze snelheid niet gaat gebruiken. 

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
l.kooten2
Ontdekker

Hallo Bibi,

Dank voor het uitzoeken!

Ik wil echter toevoegen dat IK WEL een Gbit aansluiting zou gebruiken en ongetwijfeld ben ik niet de enige die 4K content naar de TV wil streamen, zie andere posts over dit onderwerp.

Dit is een zware tekortkoming van Sony en waarschijnlijk misplaatste zuinigheid om de TV een paar euro goedkoper aan te kunnen bieden.

100 Mbit is al zeker 10 jaar uit de mode en de huidige standaard voor thuisnetwerken is 1 Gbit. Het lijkt mij dat het tijd wordt dat Sony met zijn tijd meegaat en in de toekomst nieuwere modellen voorziet van een 1Gbit netwerkkaart.

Voor een TV van meer dan €2000 mag je toch verwachten dat hij aan alle moderne eisen voldoet!

Ik ben zeer teleurgesteld in deze, verder overigens uitstekende TV.

Wat ontbreekt aan deze zeer dure TV is samengevat:

1. de langzame 100 Mbit netwerkkaart zou vervangen moeten worden door 1Gbit

2. De Mediaspeler zou geschikt moeten zijn om SUBTITLES weer te kunnen geven.

 

Met vriendelijke doch teleurgestelde groet

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Het is in de specificatie vermeld welke maximale snelheid de netwerkaansluiting aan kan.

Andere Mediaspeler applicatie gebruiken waar de subs wel weergegeven kunnen worden?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!