annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Workshop Sony A99 Mk2

profile.country.NL.title
HansdeJonghe
Nieuw

Workshop Sony A99 Mk2

Wie heeft er voldoende kennis om alle mogelijkheden en instellingen van Sony's Alpha 99 Mk2 uit te leggen in een workshop. En wie heeft daar net als ik behoefte aan?2001237773.jpg

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@HansdeJonghe 

 

Welkom op de community! Leuke oproep! 

Wellicht kun je via een collega expert (@amfion) hier wat meer info verkrijgen gebaseerd op deze link;

https://www.photofacts.nl/fotografie/rubriek/productaankondiging/hands-on-met-het-nieuwe-vlaggenschi...

Dit info is van 2016...maar je weet maar nooit. Workshops via deze community heb ik nog niet mee gemaakt (helaas)

 

Wel is het zo dat verschillende camera zaken ook nog wel eens dit soort zaken organiseren.

grt, Sigi

 

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Hi @HansdeJonghe 

Ik heb in het verleden wel workshops gegeven om alle instellingen uit te leggen en doe dat nu ook wel voor de A7 serie als er voldoende animo voor is. Op dit moment heb ik helaas geen mensen die voor de A99II willen komen.
Groet!

Antonette

profile.country.NL.title
HansdeJonghe
Nieuw

Ik ben gebruiker bande A 99Ii en heb aan een praktijk workshop zeker behoefte. Hopelijk zijn er meer geïnteresseerden. Wie weet kan Michael  van Cameraland  iets organiseren.

 

Bewerkt door: Amal_S

Persoonlijke gegevens verwijderd.

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@HansdeJonghe 

 

ik zag dat Camera land 30 sept (a.s. woensdag) nog enkele plaatsen vrij heeft cursus camera instellingen.

Meer info hier 

 

grt, Sigi

 

 

mijn foto's op; 500px en