Deel jouw ervaring!
Ik heb vorige week mijn Sony A6400 laten vallen en nu zitten er barsten in het scherm. 😞 Gelukkig is dat de enige schade.
Hoe kan ik dit het beste laten repareren en iemand ervaring hiermee? Ben ook erg benieuwd naar wat het zal kosten, want volgens mij moet het hele scherm vervangen worden en niet alleen het glas.
Groeten,
Riza
Opgelost! Ga naar oplossing.
Onderzoekskosten zijn bij mijn weten sowieso 75 euro, dus dan zou ik eerder van 300 euro uitgaan.
Heel vervelend! Beste kun je hiervoor contact opnemen met de winkel waar je deze hebt aangeschaft of met Sony of met één van de reparatie centers zoals —-> https://www.techrepair.nl/
Zij kunnen ook beste een indicatie geven van de kosten.
Ze geven geen indicatie, je dient de camera eerst op te sturen. Terwijl ik me afvraag: zijn de kosten circa €100,- of eerder richting de €300,-?
Ik heb hetzelfde eens gehad met een A7ii, de reparatie kosten waren richting de 300,=. Maar ik kon dit gelukkig claimen bij mijn reisverzekering! Ook de inboedelverzekering zou dit kunnen vergoeden, even de voorweaarden erbij zoeken of contact met je agent. Niet geschoten (😉) is altijd mis...
succes, en groet,
Sigi
Ik heb inderdaad contact gehad met de verzekering.
Omdat ik de camera buiten heb laten vallen valt het buiten mijn verzekeringen. Helaas! 😞
Mijn camera is inmiddels opgestuurd en de kosten zijn €250,00.
Thanks voor het meedenken allemaal.