annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Voordelen systeemcamera, t.o.v. dslr. En dat zijn er meer dan je denkt. Interieurfoto 's.

profile.country.NL.title
Tjardi
Fan

Voordelen systeemcamera, t.o.v. dslr. En dat zijn er meer dan je denkt. Interieurfoto 's.

verwijderen

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.NL.title
Turbopadje
Lid

Bedankt...Leuk om te lezen 😉

 

En zelf ben ik vorig jaar overgestapt van een Canon eos 5DMKIII naar een sony A7RII, en vind de zoeker helemaal geweldig, je ziet gelijk hoe je foto wordt, ik vind t ideaal 🙂

 

profile.country.NL.title
Tjardi
Fan

verwijder

 

 

 

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Hoe ga je om met de overbelichte ramen? Bij een woning die voor een groot gedeelte van boven tot onder uit ramen bestaat, is het toch vrij afleidend...

profile.country.NL.title
Tjardi
Fan

verwijder

profile.country.NL.title
Turbopadje
Lid

@Tjardi

Daar ben ik t zeker mee eens, alles heeft z'n voor en nadelen, absoluut.

 

Het is namelijk wel zo dat de A7RII qua dynamisch bereik wat sterker is dan de A9''Die ik er inmiddels naast heb '' 🙂 hij schijnt daar zelfs nog wat sterker mee te zijn als de nieuwe Nikon D850.

Ik heb in twijfel gestaan om m'n A7RII in te ruilen, maar heb dat niet gedaan, dat ding is geweldig voor macro fotografie & landschapjes, m'n A9 gebruik in voor vogeltjes een wild samen met m'n fe 100-400mm, en dat is een geweldige combi... 🙂

profile.country.NL.title
Tjardi
Fan

verwijder

profile.country.NL.title
Turbopadje
Lid

Absoluut, rete snelle combi, ben er heel blij mee 😊

 

zelf heb ik ook de 70-400mm gehad, en dat ging idd ook niet altijd soepeltjes icm de ea3 adapter ‘of hoe dat ding heette’’ af en toe werkte de autofocus niet goed, en liet t daarbij wel n’s afweten, dan moest ik ff met de hand scherp stellen, en daarna ging t weer een poosje goed.