annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Tips: Scherpstelinstellingen voor Sony A77II

profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Tips: Scherpstelinstellingen voor Sony A77II

Hier vind je een officiële brochure/handleiding met mooie praktijkvoorbeelden om de camerainstellingen van je A77II optimaal in te stellen voor bewegende onderwerpen!

 

http://www.sony.net/Products/di/common/images/products/g2sw/ILCA-77M2_4DFOCUS_Camera_Settings_Guide....

 

 

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
24 ANTWOORDEN 24
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Hallo denzelfleur,

 

A-mount lenzen (zoals je op jouw camera gebruikt) kan je bij mijn weten nergens (in België) huren...

Klinkt niet erg fijn, maar de populariteit van A-mount is enorm gedaald sinds het succes van E-mount (zoals A6000 modellen en dergelijke). Je kan bij sommige winkels E-mount lenzen huren, maar daar heb je niets aan natuurlijk.

 

Sowieso gaat het niet even slecht zijn als met de lenzen die je nu hebt, maar een beetje vrees ik dat het ook niet goed genoeg gaat zijn voor wat je wil of verwacht. :rolling_eyes:

 

Je moet kiezen waar je je het beste bij voelt, als is dat bij een ander merk :wink: Het heeft geen zin aan te modderen en enigszins ongelukkig te zijn :laughing:

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
Redgy1
Lid

als je aan de kust bent wil ik gerust even mijn 70-400 of Sigma 70-200/2.8 laten opschroeven

grt

Redgy

Redgy1

Tof bedankt Redgy,

 

Ik kom af en toe eens et de honden tot aan de kust.

Als ik het plan laat ik u iets weten.

Als het dan past voor jou natuurlijk.

 

Groetjes,

Annick

Hallo Portmixus,

 

Bedankt voor je eerlijke info.

Jammer dat ik die niet gekregen heb bij de aankoop van de A77ii. :cry: Dan had ik waarschijnlijk de A7rii gekocht omdat ik tussen die 2 twijfelde. De doorslag bij mijn keuze was dat ik zoveel lenzen met A-mount had, die op mijn A100 nog allemaal goede resultaten gaven.

 

Groetjes,

Annick

Bedankt Portmixus voor deze instellingen.

Ik ben vandaag gaan testen met de instellingen die vermeld stonden in de brochure en moet zeggen dat het al veel betere fotos waren. Ik heb de test gedaan met mijn minolta AF 75-300.

Ik vraag me af of ik met de 70-400mm F4-5.6 G SSM II nog een beter resultaat zou hebben?

Heb je die lens getest?

 

Groetjes,

Annick 

profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Ja hoor, ken die lens behoorlijk goed! :thumbsup:

Alle SSM lenzen kunnen beter "tracken" dan de Minolta 75-300. Het enige voordeel van dit lensje is dat het kleine lenselementen heeft, dus "snel" zou moeten zijn. Maar toch is dit in gebruik een van de traagste waar ik ooit mee gewerkt heb. 

 

Natuurlijk, voor een lens van officieel 2200 euro mag je wel wat beters verwachten, maar het gaat uiteraard in verhouding tot zijn prijs ook niet zaligmakend zijn é :wink:

 

Ik ken wel iemand met een A77II en 70-400 SSMII...misschien kan ik met hem eens een testje doen (hoewel het geen honden of roofvogels zullen zijn). Maar kan ook niet beloven wanneer...

_____________________________________________________
Sony Alpha Training

Als je zegt "Het enige voordeel van dit lensje is dat het kleine lenselementen heeft, dus "snel" zou moeten zijn. Maar toch is dit in gebruik een van de traagste waar ik ooit mee gewerkt heb" spreek je dan over de 70-400 SSMII of mijn  Minolta 75-300?

 

profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Sorry voor de onduidelijkheid, jouw Minolta :wink:

 

De ssm lens is gewichtig beest :nauseated_face:

_____________________________________________________
Sony Alpha Training

Ok bedankt.

 

Laat maar weten als je eens een test gedaan hebt.

Indien nodig kan ik wel voor honden zorgen als je wil :wink:

 

Groetjes,

Annick

Redgy1
Lid

je kan me steeds bellen op [persoonlijke gegevens verwijderd] om af te spreken

grtj Redgy

Redgy1