annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony A7 mark 2

OPGELOST
profile.country.BE.title
marcrokes
Lid

Sony A7 mark 2

Ben op zoek naar info hoe ik bv op de A7 mark 2 moet instellen voor de AY ( automatisch ogen scherp te stellen en deze functie met een knop vast te leggen om deze weer op te roepen ;, ook hoe ik met deze kan filmen in slow motion , krijg dan weer een melding dat of Hij kan dit niet wegschrijven en of niet met deze lens ? nochtans zou dit moeten kunnen ? Heb al een grotere kaart van 64 GB en met klasse 10 en 4K en die schrijft enorm vlug weg ?! Op You toube ,al vele filmpjes gevonden , maar de uitleg en beelden hebben dan een andere MENU dan de A7 mark 2 heeft ?!

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.DE.title
IamNic
Expert

Hello @marcrokes,

64GB class 10 is too slow for 4K - look for cards with a "V"-rating especially for cards with "V30" or higher.

- Nic

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

profile.country.DE.title
IamNic
Expert
7 ANTWOORDEN 7
profile.country.DE.title
IamNic
Expert

Hello @marcrokes,

64GB class 10 is too slow for 4K - look for cards with a "V"-rating especially for cards with "V30" or higher.

- Nic

profile.country.BE.title
marcrokes
Lid

dank U grt

profile.country.BE.title
marcrokes
Lid

dank U grt 

profile.country.DE.title
IamNic
Expert

Hello @marcrokes,

glad I could help :slight_smile:

- Nic

profile.country.BE.title
marcrokes
Lid

Wou de uitleg in het Nederlands , maar vooral de uitleg van instelling voor slow motion op de menu van A 7 mark 2 , de meeste staan op Youtobe met de menu van A 7 mark 3 of R of mark 4 , dat zijn andere menu 's

grt ***** (please do not post your e-mail address)

Anonymous
Niet van toepassing

Hi marcrokes,

Zo te zien had je je vraag in eerste instantie in de Duitse Community gepost, vandaar dat je een antwoord in het Engels hebt ontvangen van Iam Nic, de Duitse Expert.

Inmiddels heb ik deze thread naar de Nederlandse Community verschoven. 

Arthur

profile.country.BE.title
marcrokes
Lid

alvast bedankt , maar ik zoek namelijk hoe ik de A7 II kan instellen voor slow motion , daar ik steeds filmkes en uitleg krijg van of de A7 of de A 7 III , maar dat menu is anders , en ik heb reeds filmpjes gezien die in slow motion met een A 7 II zijn gemaakt , dus moet het gaan ! Ook de A Y  automatisch oog zoek instelling zou ik voor dezelfde reden eens leren , met de menu voor de A 7 II