annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony A7 C en ARW

profile.country.BE.title
FOTOGRAFIELAMP
Lid

Sony A7 C en ARW

Ik werk met lichtRoom Classic 

Het ARW bestand van Sony A7 C, kan niet worden geconverteerd met de Adobe DNG converter (naar TIFF of JPG)

Ik werk al jaren met Adobe-LR en wil dus niet naar een ander software programma overschakelen. 

Iedere camera fabrikant heeft zijn eigen RAW maar toch is het mogelijk om de RAW (ARW) van Sony A7 RIV om te zetten met de Abode DNG converter. Dat lukt NIET voor de ARW-bestanden van de Sony A7 C.

Een update van Lightroom Classics naar hun nieuwe versie met maandelijkse huurprijs is wellicht een oplossing, maar ik kocht eerder LR -classic en wil deze licentie behouden. Dus zal ik moeten uitzien naar een ander software converteerprogramma om de ARW van de A7 C, om te zetten.

Waarom is er een verschil tussen de ARW van A7 RIV  en die van de recente A7 C ....?

22 ANTWOORDEN 22
profile.country.NL.title
harmnld
Bijdrager

🤐

 

Je investeert wel in de modernste electrische auto, maar de laadpaal voor je deur wijs je af. Zo ervaar ik de gehele berichtgeving....

 

Mijn absoluut niet constructieve duit in het zakje...

 

 

 

 

Met vriendelijke groeten
Harm van Beek
profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Op Amazon DE is (Jaar licentie) prepaid Adobe CC (Lightroom Classic/CC & Photoshop) te koop voor 88,- euro als je DE adres hebt anders 92,-. Nog steeds mooie aanbieding. Wellicht heb je hier iets aan. 😉

 

Hebben zelf NL als DE adres dus de 88,- variant besteld :grin:

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.BE.title
FOTOGRAFIELAMP
Lid

Goeden dag "harmnld"