annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony a6400 copyright en naam fotograaf niet weergegeven

OPGELOST
profile.country.NL.title
Cubachu
Ontdekker

Sony a6400 copyright en naam fotograaf niet weergegeven

Heb [Aan] geselecteerd bij (MENU-(Instellingen)→ [Copyrightinformatie] en namen ingevoerd. Het pictogram © wordt echter niet afgebeeld op het opnamescherm, en ook wordt de ingevulde naam van de fotograaf en copyrighthouder niet weergegeven bij ‘info’ op een geïmporteerde (op Mac) afbeelding. 

Wat doe ik verkeerd?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Zover bij mij bekend is de copy write veld niet ondersteund in de viewer van MacOS. Open de afbeelding in "voorvertoning"--> extra's --> toon infovenster --> Je ziet dan diverse tabbladen. Ga dan naar tabblad "IPTC"

 

Of je bekijkt deze in programma's als Lightroom, Capture One. of je installeert een plugin om EXIF informatie volledig weer te geven in de verkenner (viewer)

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Noa_Sony
Lid

Goedendag, 

 

Welkom op het Sony forum! 

 

Ik heb deze kwestie intern nagevraagd, en zal zo snel mogelijk bij je terug komen.

 

Groeten,

 

Noa

profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Zover bij mij bekend is de copy write veld niet ondersteund in de viewer van MacOS. Open de afbeelding in "voorvertoning"--> extra's --> toon infovenster --> Je ziet dan diverse tabbladen. Ga dan naar tabblad "IPTC"

 

Of je bekijkt deze in programma's als Lightroom, Capture One. of je installeert een plugin om EXIF informatie volledig weer te geven in de verkenner (viewer)

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.NL.title
Cubachu
Ontdekker

Ik heb het gevonden. Bedankt!