annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

SEL35F28Z does not fit on ILCE A7-M3 - to tight !

OPGELOST
profile.country.NL.title
Vuurtje75
Ontdekker

SEL35F28Z does not fit on ILCE A7-M3 - to tight !

Mijn SEL35F28Z past niet op ILCE A7-M3. De E-mount lijkt te krap. Wat nu ?

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Dit is de Belgisch/Nederlandse Sony Community, met als voertaal Nederlands. Graag voor een ieder de vragen of opmerkingen over de Sony produkten gewoon in het Nederlands stellen, zodat elk Community lid dit begrijpelijk kan lezen.

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@Vuurtje75

 

ik zou wat engelse woorden kunnen gebruiken die geen vertaling nodig hebben :yahoo: maar zal dat maar niet doen...goed dat je terug kunt vallen op een dealer! Ik hoop dat het snel en naar tevredenheid opgelost kan worden.

 

Suc6!

 

grt, Sigi

 

mijn foto's op; 500px en

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@Vuurtje75

 

assume that you placed the white dots on lens and camera in a correct manner opposite to each other...

If the lens still does not fit in a correct manner; take it back to your dealer or salespoint, or try sony support website

https://services.sony.nl/supportmvc/nl/Contact/Email

 

Suc6 and hope to hear your reply,

 

grt, Sigi

 

 

naschrift voor @pa3eia;:wink:

Ik ga ervan uit dat de witte markeringen op de camera en de lens op een correcte manier gepositioneerd zijn...

Indien de lens in dat geval nog steeds niet op de correcte manier kan worden geplaatst adviseer ik je om met de lens en camera terug te gaan naar de dealer of Sony Support te contacten via de link; https://services.sony.nl/supportmvc/nl/Contact/Email

 

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Dit is de Belgisch/Nederlandse Sony Community, met als voertaal Nederlands. Graag voor een ieder de vragen of opmerkingen over de Sony produkten gewoon in het Nederlands stellen, zodat elk Community lid dit begrijpelijk kan lezen.

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@Vuurtje75

 

Knap dat de vertaling van engels naar nederlands de oplossing geboden heeft! :upside_down::smile:

 

grt, Sigi

 

 

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
Vuurtje75
Ontdekker

Ja het is echt prut met die ILCE A7-M3 . . . de firmwareupdater doet het niet en mijn SEL35F28Z die ik altijd probleemloos op mijn ILCE A7-M2 zette wil niet op mijn M3 . . voordat de lens 'in het slot' valt loopt hij klem, het lijkt of de vatting te 'strak' is.

Helaas moet ik naar Urk om er iets aan te laten doen - ver weg !!!

profile.country.NL.title
Vuurtje75
Ontdekker

ja wat taal al niet te weeg brengt . . . :anguished:

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@Vuurtje75

 

ik zou wat engelse woorden kunnen gebruiken die geen vertaling nodig hebben :yahoo: maar zal dat maar niet doen...goed dat je terug kunt vallen op een dealer! Ik hoop dat het snel en naar tevredenheid opgelost kan worden.

 

Suc6!

 

grt, Sigi

 

mijn foto's op; 500px en