Deel jouw ervaring!
Geachte,
op 5 juni ontving ik van Sony een email waarbij je de mogelijkheid hebt om gratis een jaar uitgebreid reparatie service plan te verkrijgen voor een aangekocht toestel. Nu als je wil registreren voor deze actie moet je een nieuw product registreren, wat als je toestel al geregistreerd is? Wordt dit dan automatisch uitgebreid met een jaar?
Waar ik ook nog eens wil op terug komen, een jaar of twee kreeg ik van Sony een uitnodiging om je in te schrijven in een soort van professionel groep van fotografen, een soort van extra service als een in het bezit was van een aantal gespecifieerde toestelllen en/of lenzen. Is dat nog altijd zo?
Zoja waar kan ik dat terug vinden ?
met vriendelijke groet
Stefan Laporte
Hi Stefan, welkom in de Sony Community.
Wat betreft je eerste vraag raad ik je aan contact op te nemen met Sony ondersteuning.
Wat je tweede vraag betreft: ik vermoed dat je hier Alpha Universe bedoelt. Je kunt je hier inschrijven voor de nieuwsbrief.
Hi @LapsLight
Vraag twee heeft vermoed ik te maken met de pro service.
Als je aan de voorwaarden qua materiaal voldoet dan kun je doorvoor inschrijven.
Hier vind je alle info https://campaign.odw.sony-europe.com/dynamic/support/imaging-pro/index.jsp?country=gb&language=en
Zoals @Amfion al aanhaalt. Zul je moeten voldoen aan de materiaal voorwaarden. Daarnaast heeft Sony nog andere voorwaarden. Zoals je verdient boterham met fotografie (bent beroepsmatig bezig met fotografie) Zie onderstaande link voor meer informatie m.b.t. deze voorwaarden.
Hallo,
Ik heb mijn nieuwe product geregisteerd en krijg de volgende melding:
Om een jaar extra uitgebreid Reparatie Service Plan te verzilveren en activeren, klikt u op de knop en typt u de onderstaande code in het daarvoor bestemde veld.
Echter is er nergens een "onderstaande code" te vinden.... Weet iemand waar ik die alsnog kan vinden?
Hartelijke groet,
Rick