annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Is Sony Alpha 6000 een geweldige camera?

profile.country.NL.title
operamaxi59
Ontdekker

Is Sony Alpha 6000 een geweldige camera?

ik ben oorspronkelijk alleen van plan $ 300 uit te geven aan een digicam voor richten en schieten (zie mijn vorige bericht). ik bladerde echter door de black friday-advertentie en zag dit: sony alpha a6000 spiegelloze camera met lenzen van sixteen-50 mm en fifty five-210 mm + free of charge geheugenkaart van 32 gb en tas voor $ 699,99 (bespaar $ 350).

is dit een geweldige camera? is dit een goede waarde voor de mogelijkheden van deze camera? fyi, ik ga graag naar nationale parken en maak foto's van de natuur. ik vind het leuk om panoramafoto's, zonsondergangen, rivieren, dieren in het wild (vogels, bizons, herten, vissen, enz.) te maken en foto's te maken vanuit de vehicle wanneer ik rivieren, velden, enz. passeer. wanneer het voor een geweldige prijs is voor black friday. nogmaals bedankt.10.0.0.0.1

1 ANTWOORD 1
Anonymous
Niet van toepassing

Meer info over de a6000 is hier te vinden. Hier en hier vind je twee (Engelstalige) reviews die je eens zou kunnen doornemen. Houd er wel rekening mee dat als je producten vanuit het buitenland koopt, je ook te maken hebt met het land van herkomst in het geval van onvoorziene reparaties of garantiezaken.