Deel jouw ervaring!
Wanneer ik de webcam software voor Windows gebruik op een bejaarde laptop met WIN10 werkt het.
Wanneer ik de webcam software voor Mac op een Apple (laptop en desktop) installeer maakt de camera GEEN verbinding; Op de camera blijft het woord Verbinden . . . met het USB-icoontje met de twee pijltjes staan maar er gebeurt verder niets.
Heeft iemand een idee wat er op de Mac's aan de hand kan zijn ?
Welk type camera gebruik je en welk MacOS?
zie ook https://support.d-imaging.sony.co.jp/app/imagingedge/nl/devices/
grt, Sigi
hoi Sigi !
Ik heb het geprobeerd met een a7M3 en een a6500 . . met het resultaat uit mijn eerste post. Mac=nada, zowel met High Sierra (OsX 10.13) als met Mojave (OsX 10.14). Met Win10=ok
Zal eens kijken of ik het met de A7M3 en mijn MB OSX 10.15.7 kan naspelen, maar op dit moment niet thuis helaas.
Zodra het kan ga ik dat doen,
grt, Sigi
Dat is zo op afstand heel lastig aan te geven waar je uitdaging zit.
Staat de camera ingesteld op PC Remote?
Al eens geprobeerd met andere USB kabel?
Software al eens op nieuw geïnstalleerd?
Reset van de camera al eens geprobeerd?
Beste Insta,
Al je suggesties al geprobeerd voor ik naar het forum ging . . . Voorlopig blijft het dus een raadsel waarom het met twee verschillende camera's op 3 Mac's NIET werkt. Gelukkig hebben we iSight nog . .