annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Foto's naar computer verzenden via wifi lukt niet

OPGELOST
profile.country.NL.title
Mel_Day
Ontdekker

Foto's naar computer verzenden via wifi lukt niet

Ik krijg deze melding op mijn iMac als ik via wifi fotos over wil sturen van mijn A7 iii en ook mijn AX53 videocamera.

 

Sony camera verbonden met het toegangspunt kan geen verbinding tot stand brengen met de computer om op te slaan via WiFi.

 

Naar mijn telefoon werkt het wel.

Het heeft wel eerder gewerkt.

Wie weet een oplossing

mvg 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@Mel_Day 

 

Welkom op de community. Je hebt via de Wifi een directe verbinding (eigen soort netwerk) tussen je camera en je smartphone. Maar let op, dit is geen verbinding met thuis Wifi netwerk (LAN), dus je Mac ziet geen verbinding...

 

Toen het wel werkte heb je waarschijnlijk een verbinding gemaakt via je eigen thuisnetwerk (Wifi LAN).

 

Overigens is mijn ervaring (ook een Mac) om de geheugenkaart direct uit te  lezen op je Mac...veeeeel sneller en meer betrouwbaar wat betreft zekerheid van overzetten van alle files.

 

Meer info kun je vinden op https://www.sony.nl/electronics/support/res/manuals/4732/2fef0341819dd538b496a193b389c391/47329504M....

 

@Bibi_Sony ; kan dit topic naar de camera sectie? Dank!

 

grt, Sigi

 

 

 

mijn foto's op; 500px en

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@Mel_Day 

 

Welkom op de community. Je hebt via de Wifi een directe verbinding (eigen soort netwerk) tussen je camera en je smartphone. Maar let op, dit is geen verbinding met thuis Wifi netwerk (LAN), dus je Mac ziet geen verbinding...

 

Toen het wel werkte heb je waarschijnlijk een verbinding gemaakt via je eigen thuisnetwerk (Wifi LAN).

 

Overigens is mijn ervaring (ook een Mac) om de geheugenkaart direct uit te  lezen op je Mac...veeeeel sneller en meer betrouwbaar wat betreft zekerheid van overzetten van alle files.

 

Meer info kun je vinden op https://www.sony.nl/electronics/support/res/manuals/4732/2fef0341819dd538b496a193b389c391/47329504M....

 

@Bibi_Sony ; kan dit topic naar de camera sectie? Dank!

 

grt, Sigi

 

 

 

mijn foto's op; 500px en
Anonymous
Niet van toepassing

Bij deze verplaatst. Bedankt voor het flaggen.