annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Capture One ondersteuning

profile.country.NL.title
R.v.Os
Bijdrager

Capture One ondersteuning

Voor de Sony-camera's die in RAW kunnen fotograferen is er C1 (van PhaseOne.com) beschikbaar als gratis converter.

Kies dan voor de Free Express-versie bij installeren.

 

Alleen is er weinig info/ondersteuning vanuit SONY hiervan.

Jammer, een gemiste kans.

 

Mijn "plek" op het Web: JoMeRoMa.nl
22 ANTWOORDEN 22
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Ja da's een beetje een lastige denk ik.. Bij een wacom tablet kreeg je bijvoorbeeld in het verleden ook adobe photoshop elements, maar Wacom organiseerde bij mijn weten geen cursussen Elements.

 

Voor het plezier dat mensen van hun product hebben zou het zeker een idee zijn, maar ik denk niet dat Sony cursussen gaat organiseren voor een product van een ander merk, alleen omdat zij er een samenwerking mee zijn aangegaan. 

 

Wellicht dat er bij de komende Experience? De workshops daar worden niet door Sony werknemers gegeven, maar door enthousiaste Sony gebruikers zoals @Portmixus en ondergetekende. Er is meer vraag naar, dus wie weet....

profile.country.NL.title
MJ2505
Lid

@Amfion en @Portmixus,

 

Wanneer er inderdaad vraag naar is, zou het fijn zijn wanneer jullie zo'n opleiding zouden willen organiseren.  Wat mij betreft zelfs tegen een redelijke vergoeding.

Wanneer is de workshop in  Brussel?

 

Met amicale groet,

Marc
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Het programma voor de Experience is nog niet bekend, kan op dit moment niet zeggen of er eventueel een workshop Capture One gegeven zal gaan worden. 


Om een cursus te geven vind ik mezelf niet goed genoeg met dit programma. Ik kan mensen op weg helpen en de meeste bewerkingen zou ik eventueel kunnen laten zien, maar ik ben echt geen goeroe op C1 gebied....

 

Of en wanneer er eventueel een event in Brussel zou zijn is geen enkele informatie over. Een dergelijk grootschalig evenement als de Experience wordt eigenlijk voor de Benelux altijd in Nederland georganiseerd voor zover ik weet.