annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

steadyshot

OPGELOST
profile.country.BE.title
jos.verelst
Lid

steadyshot

Hi beste gebruikers. de steadyshot op mijn a230 doet het niet meer. heb al van alles gebrobeert zoals terug zetten in fabrieksinstellingen ezv.... iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? dank bij voorbaat.

j.v

J.Verelst
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Als ik me niet vergis is de steadyshot bij de a230 mechanisch. De sensor wordt door 'tegenbewegingen' zoveel mogelijk op dezelfde plaats gehouden als jij beweegt.

Kan dus mechanisch iets mis zijn, met de aansturing van het mechanisme of met de software.... Niet een twee drie op te lossen ben ik ook bang. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Jammer dat hij het niet meer doet. Tenzij het vanzelf terug zou beginnen werken, kan je niets doen.

 

Kan je er nog foto's mee nemen zonder steadyshot?

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
profile.country.BE.title
jos.verelst
Lid

Ja ik kan inderdaad nog shooten. Maar aan wat ligt die fout dan aan? is dat in de software?

J.Verelst
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Als ik me niet vergis is de steadyshot bij de a230 mechanisch. De sensor wordt door 'tegenbewegingen' zoveel mogelijk op dezelfde plaats gehouden als jij beweegt.

Kan dus mechanisch iets mis zijn, met de aansturing van het mechanisme of met de software.... Niet een twee drie op te lossen ben ik ook bang.