annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

camera verbinden

profile.country.NL.title
Painter53
Lid

camera verbinden

Is het mogelijk een a7II met een kabeltje te verbinden met een tablet?

13 ANTWOORDEN 13
profile.country.NL.title
Painter53
Lid

Elk nadeel heb zijn voordeel...Buiten Alkmaar is het wrschnlk nog leuker wonen, en de zoektocht naar hoe toch thetered te kunnen fotograferen met de a7II zal uiteindelijk wel iets opleveren, al is het maar de conclusie dat zoiets niet kan. 😂 Prettig weekend. 

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@Painter53 

 

de tablet al eens (als 2e LCD. scherm) geprobeerd te koppelen via bijv. Play Memories?

De camera werkt met een eigen Wifi netwerkje...dus werkt ook in het veld.

zie instructie onderaan.....

 

Overigens wel knap, een kabeltje in een winkel proberen tijdens huidige lockdown....

 

succes verder,

Sigi

 

Een Android-smartphone of -tablet verbinden met de camera

  1. Start "PlayMemories Mobile" onder Android.

  2. Selecteer de camera (DIRECT-xxxx: xxx-xxx) die is gedetecteerd via Wi-Fi.

  3. Voer het wachtwoord dat op de camera wordt afgebeeld in op de smartphone of tablet.

    • De smartphone of tablet is verbonden met de camera.

     

     

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
Painter53
Lid

Sigi.  Maskertje op, en hopen dat de winkel niet gespot wordt...hij was gewoon de hele dag open...Tablet via Camera WiFi verbinden gaat wel, maar ik moet meestal 3 keer opnieuw beginnen!!!!Daarna heb ik dan wél een mooi groot beeld om mee te werken. Echter, deze Archos is de snelste niet, en al helemaal niet via genoemde WiFi. Dus dacht ik met een kabeltje een iets betere en mogelijk snellere verbinding te hebben. Helaas. Als ik e.e.a. met een kabeltje verbind ziet de camera de tablet als een opslag medium, dus dat gaat (voor alsnog) niet werken. Niet zo héél erg hoor, ik kan in ieder geval wél uitvergroot mooie kleine detail opnames gaan maken...zij het op een senioren tempo. 

profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

In verleden een Surface Pro gebruikt voor tethering. Hier draait een volledige versie van Windows. Installeer Capture One en je kunt je camera bekabeld aansluiten voor tethering. 

https://www.captureone.com/en

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web