annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Afstandsbediening RMT-dslr2.

profile.country.NL.title
Tjardi
Fan

Afstandsbediening RMT-dslr2.

Heb intussen wat rondgeneusd, om wat meer info omtrent dit ding te kunnen vinden.

 

Het enige wat ik heb kunnen vinden, is een verhaaltje, dat tijdens koude, e.e.a. wat minder

goed werkt. Dat is identiek aan mijn situatie. Ik blijf ook meestal met koud weer binnen.

 

Alle gekheid op een stokje. Dit dingetje kost net zoveel als 2 kopjes koffie met een stuk

appeltaart. Dus veel financiele ellende, zal 't  niet veroorzaken.

 

Voordeel t.o.v. Apps, die via je telefoon worden aangestuurd, dat je het ding niet apart hoeft te activeren. En er vrij veel mee kan.

 

Heb een  behoorlijk verhaal hierover, noch op de Nederlandse, noch op de Duitse site,

kunnen vinden.

 

Zal mijn bevindingen na ontvangst van dit kleinnood, meededelen.

 

 

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Leuk dat je voor de afstandsbediening gaat, kleine tip die ik wil meegeven:

 

-Je moet de afstandsbediening in het menu in schakelen.

-Dit zorgt er wel voor dat je "batterijspaarmodus" niet meer werkt, wat logisch is.

 

Dus "schrik" niet als je camera niet meer slaapts :wink: dat is volkomen normaal!

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
profile.country.NL.title
albertdros
Bijdrager

dat topic wat je had gevonden was van mij @Tjardi . Interessant om te zien dat jij dat 'kou' probleem ook hebt! Lag dus niet aan mij :grin:

profile.country.NL.title
Tjardi
Fan

@albertdros

 

Je hebt mijn verhaal is verkeerd geintepreteerd. Staat er ook niet heel duidelijk.

Citaat: Identiek aan mijn situatie. Bij koud weer blijf ik meestal binnen.

Ik bedoelde daarmee: Ik ga bij (te) koud weer niet eens naar buiten, Kan (ga) het derhalve niet eens testen.

 

Dat is verwarrend. Toen ik dit schreef, was de remote nog onderweg.

 

Vind uiteindelijk zo 'n los ding wat makkelijker dan allerlei gedoe met een telefoon.

Vaak moet je eerst het de wifi-verbinding activeren, omdat die normaal mijn eigen netwerk oppikt etc.

't Is eigenlijk gewoon een combinatie van alle knoppen achter op de camera. Best makkelijk.

En voor nog geen 3 tientjes val je er zeker geen buil aan.