annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Support by Sony: de app waarmee je altijd op de hoogte blijft

profile.country.DE.title
Peter_S.
Genius

Support by Sony: de app waarmee je altijd op de hoogte blijft

Kan je de juiste firmware/stuurprogramma's vinden die je nodig hebt? Of misschien wil je weten wat de beste beeldinstellingen zijn voor jecamera? Vanaf nu houdt de app Support by Sony jou op de hoogte van de laatste updates voor je product.

 

Gebruik gewoon de NFC-functie op je smartphone met een compatibel product van Sony om ondersteuningsmateriaal voor dat product weer te geven. Zodra het product in de app is opgeslagen, kan je naar informatie zoeken en direct meldingen over het product ontvangen. jehebt ook de mogelijkheid om handmatig jouw producten te vinden en bladwijzers in te stellen. Zo eenvoudig is het!

 

Up-to-date nieuws, software/firmware en beknopte handleidingen worden in een oogwenk op uw mobiele apparaat afgeleverd. Zo kunt u het beste uit uw product van Sony halen. Met bladwijzers hebt u ook snel toegang tot pagina's die u op een later moment wilt raadplegen.

 

Download nu de app via Google Play of de App Store!

 

Zo simpel als 1, 2, 3!

 

Met de NFC-functie

Support_app_1_NL.jpg

OPMERKING: Klik hier voor een lijst met apparaten die NFC ondersteunen

 

Met gewone bladwijzers

Support_app_2_NL.jpg

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Werkt naar volle tevredenheid op de tablet.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
AadKruijt
Ontdekker

Hartelijk dank, ik zie naar jullie app-berichten uit.

Groet,

Aad Kruijt

profile.country.NL.title
nlcoa273
Ontdekker

Fijn dacht ik vlug de apps gedownload en mijn Sony Alpa nummer in getypt ILCA-77M2 en de apps zei "ILCA-77M2 is not supported" daarna nog een keer geprobeerd met de NFC van de camera en de Phone maar het zelfde resultaat. Jammer Jammer. Dit is de eerste keer dat ik teleurgesteld ben in Sony

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

Heb de app op de Phone gezet, op zich wel handig maar mijn phone heeft helaas geen NFC..

Je kan wel snel op de hoogte zijn van updates. Maar ik ben hier ook regelmatig te vinden :wink: dus weet nog niet of de app zoveel toegevoegde waarde heeft voor mij. Tip voor verbetering van de app; het zou mogelijk moeten zijn om berichten die je gelezen hebt te ook te verwijderen?

 

groet van Sigi

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
Gijsph
Lid

De nieuwe Sony NC koptelefoon: WH-1000XM3 staat niet in de lijsten.

Vreemd.