Deel jouw ervaring!
Kan je de juiste firmware/stuurprogramma's vinden die je nodig hebt? Of misschien wil je weten wat de beste beeldinstellingen zijn voor jecamera? Vanaf nu houdt de app Support by Sony jou op de hoogte van de laatste updates voor je product.
Gebruik gewoon de NFC-functie op je smartphone met een compatibel product van Sony om ondersteuningsmateriaal voor dat product weer te geven. Zodra het product in de app is opgeslagen, kan je naar informatie zoeken en direct meldingen over het product ontvangen. jehebt ook de mogelijkheid om handmatig jouw producten te vinden en bladwijzers in te stellen. Zo eenvoudig is het!
Up-to-date nieuws, software/firmware en beknopte handleidingen worden in een oogwenk op uw mobiele apparaat afgeleverd. Zo kunt u het beste uit uw product van Sony halen. Met bladwijzers hebt u ook snel toegang tot pagina's die u op een later moment wilt raadplegen.
Download nu de app via Google Play of de App Store!
Met de NFC-functie
Met gewone bladwijzers
Werkt naar volle tevredenheid op de tablet.
suc6 ermee,
73's
Hartelijk dank, ik zie naar jullie app-berichten uit.
Groet,
Aad Kruijt
Fijn dacht ik vlug de apps gedownload en mijn Sony Alpa nummer in getypt ILCA-77M2 en de apps zei "ILCA-77M2 is not supported" daarna nog een keer geprobeerd met de NFC van de camera en de Phone maar het zelfde resultaat. Jammer Jammer. Dit is de eerste keer dat ik teleurgesteld ben in Sony
Heb de app op de Phone gezet, op zich wel handig maar mijn phone heeft helaas geen NFC..
Je kan wel snel op de hoogte zijn van updates. Maar ik ben hier ook regelmatig te vinden dus weet nog niet of de app zoveel toegevoegde waarde heeft voor mij. Tip voor verbetering van de app; het zou mogelijk moeten zijn om berichten die je gelezen hebt te ook te verwijderen?
groet van Sigi
De nieuwe Sony NC koptelefoon: WH-1000XM3 staat niet in de lijsten.
Vreemd.