annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Support bij Sony

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

Support bij Sony

Hallo community leden!

 

Bij deze zou ik graag jullie aandacht (misschien ten overvloede) vestigen op de Support bij Sony app, zowel voor iOS en Android in de stores te downloaden.

Het grote voordeel is je allerlei informatie over de door jouw aangeschafte en geregistreerde Sony producten altijd bij je hebt, zoals handleidingen, downloads, updates, tutorials etc.etc.

Je vindt hier de pagina sony app 

 

vriendelijke groet, Sigi

 

 

mijn foto's op; 500px en
5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@Peter_S.  schreef:

Kan je de juiste firmware/stuurprogramma's vinden die je nodig hebt? Of misschien wil je weten wat de beste beeldinstellingen zijn voor jecamera? Vanaf nu houdt de app Support by Sony jou op de hoogte van de laatste updates voor je product.

 

Gebruik gewoon de NFC-functie op je smartphone met een compatibel product van Sony om ondersteuningsmateriaal voor dat product weer te geven. Zodra het product in de app is opgeslagen, kan je naar informatie zoeken en direct meldingen over het product ontvangen. jehebt ook de mogelijkheid om handmatig jouw producten te vinden en bladwijzers in te stellen. Zo eenvoudig is het!

 

Up-to-date nieuws, software/firmware en beknopte handleidingen worden in een oogwenk op uw mobiele apparaat afgeleverd. Zo kunt u het beste uit uw product van Sony halen. Met bladwijzers hebt u ook snel toegang tot pagina's die u op een later moment wilt raadplegen.

 

Download nu de app via Google Play of de App Store!

 

Zo simpel als 1, 2, 3!

 

Met de NFC-functie

Support_app_1_NL.jpg

OPMERKING: Klik hier voor een lijst met apparaten die NFC ondersteunen

 

Met gewone bladwijzers

Support_app_2_NL.jpg


Link

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Strampke
Expert

Iedere Xperia smartphone heeft sowieso de Support app al.

Het is beslist de moeite waard eens de tijd te nemen om er naar te kijken.

Je hebt meer profijt van je Xperia als je de mogelijkheden weet.

Hoe zei Johan Cruijff dat ook al weer?  "Je gaat het pas zien als je het door hebt."

profile.country.NL.title
EMCsony
Lid

De App Support by Sony in Android Smartphones is inderdaad een uitstekend hulpmiddel om snel informatie over je geregistreerde Sony mediaproducten als camera's terug te vinden.

Je kan eenvoudig op basis van je Account je reeds Online geregistreerde producten downloaden naar de App.

Zelfs mijn meer dan 10 jaar Sony A550 worden vermeld plus berichtgeving.

 

Bovenstaande Keuzebalk vermeldend -TV-Camera's-Auio-etc geeft in de pull-down menu's weer welke producten in de Sony Community worden opgenomen en derhalve ook worden weergegeven in de App.

 

Echter, voor mobiele producten als smartphones en tablets gelden ogenschijnlijk andere spelregels.

Ik krijg bijvoorbeeld mijn Xperia1M2 niet in het overzicht. Sony weigert ook de toevoeging via de App.

 

Bij de Online registratie van mijn Xperia1M2 werd ik doorverwezen naar de website Sony Mobile, alwaar ik mijn product kon registreren. Overigens gebruikmakend van hetzelfde bij Sony bekende Account.

Maar in de App Support by Sony vermeld alleen mijn camera's en niet mijn smartphone. Lukt niet.

 

Helpgids en handleidingen van mijn Xperia1M2 zijn als respectievelijk link en bestand opgenomen in mijn smartphone. Werkt overigens voortreffelijk.

Maar het blijft vreemd dat Support by Sony een aantal producten van hen uitsluit voor opname in hun App

 

EMCsony 

3okt2020

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Zo vreemd is het niet dat een aantal produkten van Sony Mobile nog (steeds) niet geimplementeerd zijn in het gedeelte van Sony Electronics en in de Sony Support applicatie, halverwege dit jaar is men begonnen met het samenvoegen van Sony Mobile in Sony Electronics. Het heeft blijkbaar tijd nodig, zoals helaas meerdere dingen bij Sony.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
EMCsony
Lid

Dank voor de informatie.

Zou mooi zijn als Sony al zijn producten in de desbetreffend App onder één noemer weet te brengen.

We wachten het maar geduldig af.

Nogmaals dank.