annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Smartwatch SW3 accu falen

DouweMossterd
Ontdekker

Smartwatch SW3 accu falen

In het gebruik van mijn smatrwatch SW3 gebeurt het regelmatig dat de accu spontaan leegloopt binnen een uur. NU ZOEK IK EEN OPLOSSING.

Vanuit Sony heb ik nu al de derde vervanging gekregen met dezelfde fout.

Uit een Blog in Android Wear blijkt dat er veel klachten zijn maar geen remedie!

Graag een reactie van tevreden en ontevreden gebruikers waaruit misschien een methode voortkomt voor een herstel procedure.

Douwe

9 ANTWOORDEN 9
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Hoi DouweMosterd, 

 

Sony Mobile heeft een eigen forum over de Xperia gerelateerde producten: https://talk.sonymobile.com/

 

Je kunt daar het beste om reactie vragen. Meer kans dat je een gebruiker met smartwatch tegenkomt daar :slight_smile:

DouweMossterd
Ontdekker

Mooie boel, door verwijzen naar andere ontevreden gebruikers, en er zelf
niets aan doen?
Doe eens moeite om u er in te verdiepen, dat geeft wel vertrouwen,
afschepen niet!!!
Verzonden door E. Oosterhuis.
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Ik verwijs je door naar Xperia, omdat het een Xperia product is. 
Geen Sony Electronics product. Het forum waar je nu op zit, is meer gericht op die productlijn. 
Wellicht verwarrend, dat begrijp ik. 

 

Ik heb zelf geen smartwatch, anders had ik je graag geholpen. Als er iemand is die er wel een heeft en je kan helpen aan een antwoord hier, dan is dat ideaal natuurlijk. 
Echter, leek het mij voor jou een stuk efficienter om je naar de juiste locatie te verwijzen. 

Als jij dat als ervaart alsof ik je probeer af te schepen. Prima. Jouw probleem. 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Dan heeft de topic starter nu al 2 problemen.

 

Blijkt inderdaad een firmware probleem te zijn zo te lezen in de bovengenoemde link sinds mei 2015.

 

73's

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
DouweMossterd
Ontdekker

In de veronderstelling (sorry) u zijnde van SONY, verwachtte ik een gericht antwoord, excuus.

Douwe

DouweMossterd
Ontdekker

Momenteel houd ik mijn SW3 aan de praat door hem s'avonds uit te zetten en s'morgens weer aan en halverwege de dag een keer opnieuw op te starten. Ik gebruik alleen de meldingen voor telefoon en berichten. de rest staat uit. Nu gaat de accu meer dan 3 dagen mee, tot nu toe zonder plotselinge leegloop. (Afkloppen).

 Douwe

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Begrijp ik Douwe. 

 

Iemand van Sony Electronics heeft hier geen kennis over echter. Sony Mobile voert dit product en Electronics en Mobile zijn letterlijk twee aparte bedrijven. Die hebben vaak geen technische kennis van producten van de collega :wink:

 

 

DouweMossterd
Ontdekker

Intussen ontdekt dat het probleem bij Android Wear bekend is en dat er aan wordt gewerkt. Intussen is het mogelijk de SW3 aan de praat te houden door deze savond's uit te zetten en s' morgens weer aan. Rond de middag een keer herstarten en de accu gaat nu meer dan 3 dagen mee.

DouweMossterd
Ontdekker

Als de repairpatch wordt vrijgegeven neem ik aan dat het euvel verholpen is, dus, thread gesloten.