annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Problemen met aanvraag promotie WH-1000XM3

OPGELOST
profile.country.NL.title
jer_sg
Nieuw

Problemen met aanvraag promotie WH-1000XM3

Hallo, goedemiddag

 

Ik heb donderdag m'n nieuwe xperia 1 II binnen gekregen van tele 2 zonder al te veel problemen natuurlijk ook gelijk dezelfde dag de xm3 promotie ingevuld en alle criteria voldaan, alles ging goed tot ik vrijdag een emailtje terug kreeg waarin stond dat de factuur die ik had opgestuurd de bestel verzending is... dit klopt niet want er staat duidelijk factuur op de afbeelding dus ik nog even goed kijken en ik zag dat de afbeelding die ik had gestuurd een regeltje of 2 miste. Dus ik beantwoord de email en stuur de afbeelding opnieuw op maar het is nu al maandag en ik heb nog steeds niets gehoord, maar ik moest wel binnen 14 dagen reageren dus ik word een beetje bang dat er niet genoeg tijd is en ik ben ook een beetje bang of mijn email wel ontvangen is... Wat kan ik het beste doen in dit geval?

 

MVG Jeroen S

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
jer_sg
Nieuw

Het probleem is opgelost ik heb een mailtje van sony ontvangen dat ik de headphones binnen 28 dagen binnenkrijgt alsnog hardstikke bedankt! :slight_smile:

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
jer_sg
Nieuw

Het probleem is opgelost ik heb een mailtje van sony ontvangen dat ik de headphones binnen 28 dagen binnenkrijgt alsnog hardstikke bedankt! :slight_smile:

Anonymous
Niet van toepassing

Goed om te lezen dat het inmiddels is opgelost, Jer! Bedankt voor de update. 

profile.country.NL.title
Strampke
Expert

En die WH-1000XM3, daar zal je echt blij van worden!

Niet vergeten de app van de WH-1000XM3 te installeren op je telefoon.

 

Overigens: Hoe bevalt de Xperia 1 II?

Maak je gebruik van de Photography Pro en de Cinema Pro app?

Daarmee schijnt de camera pas echt tot z'n recht te komen.

profile.country.NL.title
omeryounos
Ontdekker

Ik heb hetzelfde probleem met mijn Soundbar-promotie. Ofwel zijn Sony-mensen blind die geen afbeelding kunnen zien die met een Note 10+ is gemaakt, ofwel zijn ze te hebzuchtig om deze promoties te vermelden. Ik heb hier ook een discussie over geopend.

profile.country.NL.title
trickycurve1973
Ontdekker

Beste Allen

 

ik lijk hetzelfde probleem te hebben.

Kassabon van T-Mobile ingescanned en doorgestuurd. Er is verder geen echte faktuur op een A4tje ofzo.

 

Toch wordt mijn claim afgewezen.

 

Hoe kunnen we verder?

 

Dank je wel

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Wel aan alle voorwaarden voldaan?

o.a. (4) dient u de orginele streepjescode met het IMEI-1 nummer uit de verpakking te knippen en er een foto van te maken en deze op te sturen.


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!