annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

PlayMemories Home

profile.country.BE.title
Rapide
Nieuw

PlayMemories Home

Heb sinds 3 jaar een Sony Vaio aangekocht en vorig jaar een Sony AX-53 handycam gekocht omdat ik van de gedachte uitging dat de bijhorende Sony software (Playmemories Home) me zeker de garantie zou bieden dat het zou werken op de Vaio . Geen problemen gehad tot december 2017 , werkte perfect. Totdat zich de update aanbood en Playmemories niet meer op te starten is (sluit zich telkens af na 5 seconden). Al terug geinstaleerd , en zelfs terug naar vorige installaties gezet (wat hij niet doet) ....dus reeds verschillende aanbevolen opties geprobeerd maar geen baat bij gevonden. Iemand hier een oplossing voor ?

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Als je ondersteuning vraagt. Geef dan aub ook aan welke versie van besturigsysteem je draait en welke versie van Playmemories je wilt installeren. Eventueel met link waar je deze download.  Dan zul je warschijnlijk sneller en gerichter antwoord ontvangen. 😉

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.NL.title
Thijs_H
Community Team

Goedemiddag Rapide, welkom op de community en goed om te horen dat je tevreden bent met je Sony product. Zou je aanvullende info kunnen aangeven, dan kunnen we je verder helpen.


Groeten, Thijs