annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Cashback Sony Dolby atmos soundbar - originele verpakking TV te vroeg weggegooid

profile.country.NL.title
Noord1989
Nieuw

Cashback Sony Dolby atmos soundbar - originele verpakking TV te vroeg weggegooid

Goedendag Sony consumercare,

 
Afgelopen zondag (22 juli 2018) heb ik de Sony televisie KD55XF90 in combinatie met de Sony soundbar HT-XF9000 gekocht. Dit vanwege de cashback actie maar ook omdat ik een trouwe klant ben van Sony. 
 
Helaas hebben we, na enthousiast de televisie uitgepakt en klaar te hebben gezet, de verpakking weggegooid zonder de barcode uit knippen. De soundbar was niet voorradig afgelopen zondag, en die hebben we vandaag opgehaald (daar hebben we dus wel de barcode van). 
 
Alles hebben we beschikbaar maar helaas niet de barcode voor de televisie. 
 
Kunnen we alsnog in aanmerking komen voor de cashback van 100 euro? Kunnen we nog iets anders doen? 
 
In afwachting van uw reactie.
 
Vriendelijke groet,
 
Geesje van Noordenburg 

 

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De barcode staat toch op de factuur?

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Thijs_H
Community Team

Goedemorgen Geesje,

Gefeliciteerd met de aankoop! Een hele mooie set.

Om deel te nemen aan deze promotie is van beide producten (Soundbar en TV) de originele streepjescode vereist. Zonder dit bewijs wordt een cashback aanvraag niet in behandeling genomen.

 

Met vriendelijke groet,

Thijs

profile.country.NL.title
Noord1989
Nieuw

Hallo Thijs, 

 

Bedankt voor uw bericht.

 

Waarom hebben jullie de barcode van de televisie nodig, als ik vragen mag?

De cashback actie staat namelijk op de soundbar en niet op de televise, het is alleen de combinatie die een verplichting vormt.

We hebben daarvoor genoeg aantoonbaar bewijs dat we de soundbar + de televisie hebben aangekocht.

 

Ik vind het niet erg klantvriendelijk en daarbij vind het jammer dat er niet een andere oplossing is. 

 

Vriendelijke groet, 

 

Geesje 

profile.country.NL.title
Thijs_H
Community Team

Beste Geesje,

 

De actievoorwaarden zijn opgesteld om mogelijke fraude te voorkomen en helaas kunnen we hiervan niet afwijken.

Ondanks dit wens ik je veel plezier met de aankoop.

 

Vriendelijke groet,
Thijs