annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

levering HT-ZF9

profile.country.NL.title
HansHasenbos
Nieuw

levering HT-ZF9

Ook ervaringen met het leveren van de soundbar HT-ZF9

Besteld eind november 2019 de soundbar, was toen al niet leverbaar en niemand kan mij vertellen wanneer deze leverbaar iwordt. Bellen met Sony heeft geen zin omdat ik niet wordt doorverbonden met de juiste afdeling, bellen met de technische afdeling had ook geen zin daar zij ook niet weten waar je terecht kan met de vraag.

 

Kan Sony mij bevestigen dat de actie van de HT-ZF 9 blijft doorlopen tot de soundbar is geleverd,

m.a.w. als de soundbar bijvoorbeeld pas in januari 2020 geleverd gaat worden en de verplichte wachttijd 30 dagen is, kan  Sony mij bevestigen dat de actie dan ook geldt in de periode daarna.

Of biedt Sony mij een goed alternatief, ben benieuwd naar het antwoord van Sony

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Waar heb je de ZF9 besteld? Er zijn toch nog andere winkels (Google) waar de ZF9 op voorraad is?

 

De aanbieding loopt van 31.10.19 t/m 31.12.19. U kunt uw cashback-claim indienen tot 13.02.20. LET OP: U kunt uw claim pas vanaf dertig (30) dagen na de aankoopdatum indienen.

 

Link 

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
mabraun3328
Ontdekker

Hier ook aan het wachten, besteld op Black Friday bij Platte TV, volgens site overal op voorraad, maar bleek achteraf niet zo te zijn. Begreep dat probleem bij SONY ligt qua aanleveren.

 

Bij Mediamarkt in sommige winkels nog beschikbaar, echter ik heb hem al besteld....

 

Marco

profile.country.NL.title
HansHasenbos
Nieuw

Zou Sony netjes staan als ze laten weten wanneer de soundbar leverbaar is, heet zoiets niet klantenservice

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De ZF9 is ondertussen een uitlopend model en al sinds april 2018  op de markt.

Begin 2020 worden de nieuwe modellen gepresenteerd.

 

Als jullie de ZF9 zo graag willen, kunnen jullie beter de bestelling cancellen en goed zoeken naar wel leverbare ZF9.

 

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
mabraun3328
Ontdekker

Contact gehad met PlatteTV. Levering gaat nog wel 4 weken duren. Probleem ligt bij SONY.

Momenteel eigenlijk nergens meer te krijgen of heel prijzig. Bij mediamarkt van 524,00 naar 738,00 of het niets is....

 

Nog maar even wachten dus....

profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Het is vervelend! Uiteindelijk heeft PlatteTV u iets verkocht wat ze zelf niet kunnen leveren/op voorraad hebben. Het is dan ook aan de verkopende partij om met gepaste oplossing te komen. 

 

En zoals @pa3eia aanhaalt gaat het om een uitlopend model. En dit weet de winkel ook. Dit is vaak ook de reden om met dergelijke producten te gaan stunten met de prijs. Om (eigen winkel) voorraden die er zijn te verkopen.

 

Er zijn nog winkels met voorraad helaas dan niet met de actie prijs zoals tijdens de BlackFriday. Wenst u de prijs zoals aangeboden op BlackFriday. Dan is het helaas wachten op de winkel waar u het heeft aangeschaft. Tot zij deze geleverd krijgen of tot zij met gepaste oplossing komen. 

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web