Deel jouw ervaring!
Ik heb mei 2017 de soundbar HTCT 80 gekocht, en tot gisteren tevreden ermee.
De subwoofer doet sinds gisteren helemaal niets meer, en nu wil ik graag weten hoe lang er garantie op Sony soundbars zit. Iemand?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Sillycious schreef:
Ik heb mei 2017 de soundbar HTCT 80 gekocht, en tot gisteren tevreden ermee.
De subwoofer doet sinds gisteren helemaal niets meer, en nu wil ik graag weten hoe lang er garantie op Sony soundbars zit. Iemand?
Heeft uw Sony-product reparatie nodig? Ontdek of het gedekt wordt door de garantie.
Ze blijven 2 jaar geldig en dekken televisies, video's, Hi-Fi's, camera's, geluidsinstallaties in auto's en andere audiovisuele producten.
Als u een reparatie nodig hebt, moet u uw originele aankoopdocumenten tonen. Als u deze niet hebt, moet u betalen voor reparaties.
Sommige andere producten, zoals lampen, projectors en batterijen hebben een beperkte garantie. Raadpleeg de algemene garantievoorwaarden van Sony voor meer informatie
U bent niet gedekt voor schade veroorzaakt door:
Lees de algemene garantievoorwaarden van Sony voor meer informatie
De schade ontstond op een van deze manieren? Geen probleem, u kunt uw Sony-product nog altijd laten repareren - u moet enkel een vergoeding betalen. Meer lezen over reparatiekosten en uw opties
Opnieuw de koppelling al uitgevoerd?
Heb een link voor je via Google gevonden.
suc6 ermee,
73's
Dank je wel, daar was ik ook al terecht gekomen, maar zodra ik het serienummer in wil vullen, gaat het niet verder. Beetje vreemd.
Voor info over de garantie hoef je toch geen serienr. In te vullen?
Bovenstaande link - Reparaties, garantie en reserveonderdelen - garantie en meer - Uw Sony-garantie: wat u moet weten.
suc6 ermee,
73's
Serieus, ze vragen om het serienummer. Ik heb het wel maar het systeem word niet geaccepteert.
Stap 1: Wat heb ik nodig en waarom?
Als u ervan overtuigd bent dat een reparatie noodzakelijk is, moet u bepaalde informatie bij de hand hebben.
Laten we de controlelijst voor reparaties doornemen:
Mijn product-/modelnaam Mijn serienummer
Waar vind ik mijn modelnaam of serienummer?
Met de modelnaam en het serienummer kunnen wij uw product identificeren en aanvullende informatie voor uw reparatie vinden.
Mijn factuur
Met uw factuur kan uw dealer controleren of uw product nog binnen de garantie valt. Ook koppelt de factuur uw product met zijn of haar database. Uw factuur kwijt? Maakt u zich geen zorgen; als uw product nog binnen de garantie valt, heeft uw dealer een digitale kopie.
Garantie-informatie
Controleer of uw product binnen de garantie valt (zie factuur) of zorg ervoor dat u uw verlengde garantiegegevens bij de hand hebt. Als u niet weet wat de garantieperiode in uw land is, raadpleeg dan ons overzicht.
Mijn persoonlijke gegevens
Naam, adres, e-mailadres en telefoonnummer.
Stap 2: Beschrijf uw probleem
Voorbereiding is de sleutel tot succes. Een duidelijke omschrijving van het probleem helpt het reparatieteam op weg.
U kunt onze sjabloon voor het samenvatten van de vereiste informatie downloaden en afdrukken.
@Sillycious schreef:
Ik heb mei 2017 de soundbar HTCT 80 gekocht, en tot gisteren tevreden ermee.
De subwoofer doet sinds gisteren helemaal niets meer, en nu wil ik graag weten hoe lang er garantie op Sony soundbars zit. Iemand?
Heeft uw Sony-product reparatie nodig? Ontdek of het gedekt wordt door de garantie.
Ze blijven 2 jaar geldig en dekken televisies, video's, Hi-Fi's, camera's, geluidsinstallaties in auto's en andere audiovisuele producten.
Als u een reparatie nodig hebt, moet u uw originele aankoopdocumenten tonen. Als u deze niet hebt, moet u betalen voor reparaties.
Sommige andere producten, zoals lampen, projectors en batterijen hebben een beperkte garantie. Raadpleeg de algemene garantievoorwaarden van Sony voor meer informatie
U bent niet gedekt voor schade veroorzaakt door:
Lees de algemene garantievoorwaarden van Sony voor meer informatie
De schade ontstond op een van deze manieren? Geen probleem, u kunt uw Sony-product nog altijd laten repareren - u moet enkel een vergoeding betalen. Meer lezen over reparatiekosten en uw opties
Dankjewel, hier ben ik zeer tevreden mee!